پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه خودرو-خودروهای دودزا

طرح برخورد با خودروهای دودزا در دستور کار پلیس راهور

با توجه به آنکه در نیمه دوم سال قرار گرفته‌ایم، بحث آلودگی هوا از اهمیت بیشتری برخوردار است. موضوع سلامت مردم یکی از اولویت‌های اصلی پلیس تهران به خصوص پلیس راهور تهران بزرگ است، به همین خاطر طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین طرح برخورد با خودروهای دودزا از امروز در دستور کار […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

با توجه به آنکه در نیمه دوم سال قرار گرفته‌ایم، بحث آلودگی هوا از اهمیت بیشتری برخوردار است. موضوع سلامت مردم یکی از اولویت‌های اصلی پلیس تهران به خصوص پلیس راهور تهران بزرگ است، به همین خاطر طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین طرح برخورد با خودروهای دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آنکه در نیمه دوم سال قرار گرفته‌ایم، بحث آلودگی هوا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که به طور قطع سلامتی مردم در اهمیت است، تصریح کرد: موضوع سلامت مردم یکی از اولویت‌های اصلی پلیس تهران به خصوص پلیس راهور تهران بزرگ است، به همین خاطر طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین طرح برخورد با خودروهای دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار مهماندار ادامه داد: هر چند این طرح در طول سال نیز انجام می‌شد اما از امروز با شدت بیشتری انجام خواهد شد و مأموران پلیس در 62 نقطه مستقر بوده و با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد کرده و نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

وی افزود: دوربین‌های موجود در محدوده طرح زوج و فرد نیز به صورت مکانیزه خودروهای فاقد معاینه فنی را شناسایی و اعمال قانون خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:‌ مأموران پلیس در مواجهه با خودروهای دودزا بلافاصله نسبت به توقف، نصب پلاک تعمیری و اعزام به تعمیرگاه اقدام خواهند کرد.

وی گفت:‌ سرویس ادارات، اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی و خودروهای عمومی در اولویت برخورد هستند و این موارد را فراموش نکرده و طبق مطالبه مردم با خودروهای دودزا برخورد می‌کند.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: آمار برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در روزهای آتی به اطلاع مردم خواهد رسید.

بار خودروهای فرسوده را بر دوش خودروسازان نگذارید!/چالش های طرحی که مدت کوتاهی پس از اجرا، لغو شد

حذف الزام معافیت سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی

قانون بین المللی عصای سفید در کشور اجرا می شود

11 نکته ای که لازم است راننده سرویس ها رعایت کنند

پلاک تهران بر پلاک شهرهای دیگر برتری دارد؟

طرح الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی اجرا می شود

تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو

تعیین تکلیف خودروهای مجهول المالک را جدی بگیرد

از فروش خودروهای سرقتی چقدر دست دزدان را می گیرد؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی