پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سایپا

روند عرضه خودرو را تا ایجاد آرامش در بازار ادامه می دهیم

به گفته ی معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا روند عرضه خودرو را تا ایجاد آرامش کامل در بازار و جلب رضایت مشتریان ادامه خواهیم داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسين كاظمي طرقي معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: در كنار اجراي برنامه موفقيت‌آميز رونق‌بخشي به جريان توليد و با […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا روند عرضه خودرو را تا ایجاد آرامش کامل در بازار و جلب رضایت مشتریان ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسين كاظمي طرقي معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: در كنار اجراي برنامه موفقيت‌آميز رونق‌بخشي به جريان توليد و با برنامه ريزي مناسب، تسريع در تحويل خودرو به مشتريان در دستوركار قرار گرفت و گروه سايپا موفق شد در بهار امسال بيش از ۶۰ هزار خودرو به مشتريان تحويل دهد.

وی در این راستا اظهار کرد: بخشي از اين خودروها، مربوط به تعهدات قبلي بوده و بخش ديگر آن براي پاسخ‌گويي به تعهدات مربوط به فروش فوري و تنظيم بازار در نظر گرفته شده است.

كاظمي بیان کرد: برنامه تكميل و تجاري‌سازي خودروهاي داراي كسري قطعات پيشرفته در گروه خودروسازي سايپا به خوبي پيش مي رود و در ماه‌هاي آتي روند عرضه خودرو به بازار و تحويل خودروهاي معوق مشتريان نيز با سرعت بيشتري دنبال خواهد شد.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا ادامه داد: براساس اولويت‌ بندي‌ هاي صورت‌ گرفته و شناسايي مصرف‌كنندگان نهايي، روند عرضه خودرو را تا ايجاد آرامش كامل در بازار و جلب رضايت مشتريان ادامه خواهيم داد.

انتهای پیام/

شرایط فروش اقساطی سایپا اعلام شد

با برنامه ریزی درست می توانیم مشکلات صنعت خودرو را رفع کنیم

الگوهای سایپا برای رونق بخشی به تولید به بار نشست

وظیفه روابط عمومی جریان سازی و بهبود تصویر سازمان در جامعه است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی