پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران ‌خودرو که صبح امروز برگزار شد توسط این شرکت خودروساز اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت‌کنندگان در طرح قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران ‌خودرو می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت ایران‌خودرو از نتیجه مشارکت خود در این طرح اطلاع […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران ‌خودرو که صبح امروز برگزار شد توسط این شرکت خودروساز اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت‌کنندگان در طرح قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران ‌خودرو می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت ایران‌خودرو از نتیجه مشارکت خود در این طرح اطلاع یابند.

مراسم قرعه‌کشی سومین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران‌خودرو امروز صبح با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد.

در این طرح که پنج محصول پژو405، پژو206 تیپ پنج، پژو206اس.دی، پارس با موتور ایکس.یو.7 و سمند ال‌ایکس با موتور ایکس.یو.7 عرضه شده است، بیش از دو میلیون و پانصد هزار متقاضی اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد، 16 هزار نفر براساس ظرفیت هر خودرو، برای ثبت‌نام قطعی و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. 50 درصد نیز به‌عنوان افراد ذخیره درنظر گرفته شده‌اند.

پذیرفته‌شدگان تا پنج‌شنبه این هفته 27 شهریورماه مهلت خواهند داشت نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند، در صورت عدم واریز، نسبت به جایگزینی افراد از لیست ذخیره اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

۱۶ هزار نفر از متقاضیان 5 محصول ایران ‌خودرو انتخاب شدند

آغاز فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو

براساس کدام منطق اقتصادی پراید ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود؟

فروش فوق العاده خودرو با تحویل ۱ تا ۳ ماهه توسط ایران خودرو و سایپا

افزایش ۴۵ درصدی تولید در ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی