پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگزینی خودروهای کارکرده-مدیران خودرو

آشنایی با طرح ” خرید و فروش خودروهای کارکرده ” مدیران خودرو در نمایندگی لطفی پور

اگر مالک یکی از محصولات مدیران خودرو هستید یا قصد خرید ام وی ام یا چری دست دوم را دارید، این گزارش را از دست ندهید. در اینجا مراحل طرح جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیران خودرو در نمایندگی لطفی پور را با یکدیگر مرور می کنیم و می بینیم که خودروهای خریداری شده از فروشندگان […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۷ آذر ۱۳۹۹

اگر مالک یکی از محصولات مدیران خودرو هستید یا قصد خرید ام وی ام یا چری دست دوم را دارید، این گزارش را از دست ندهید. در اینجا مراحل طرح جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیران خودرو در نمایندگی لطفی پور را با یکدیگر مرور می کنیم و می بینیم که خودروهای خریداری شده از فروشندگان

. طرحی که در آن می توانید ام وی ام یا چری کارکرده خود را بدهید و یکی از محصولات جدید مدیران خودرو را با شرایط متنوع پرداخت تحویل بگیرید.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

شرایط فعلی بازار خودرو انقدر پرنوسان و عجیب شده که در حال حاضر اگر بخواهید خودروی دست دوم خود را بفروشید و یک خودروی جدید بخرید، حتی اگر مبلغ مابه التفاوت را نیز داشته باشید، از انجام این کار منصرف خواهید شد. چرا که نوسان قیمت ها باعث شده تا اگر بعد از فروش خودروی خود، چند روزی درنگ کنید، شاید نتوانید خودروی جایگزین مورد نظر را بخرید! در شرایط رکود هم که خریداری برای خودرو شما وجود ندارند و یا باید مدت زمان زیادی برای فروش خودروی خود صبر کنید، یا خودرو را زیر قیمت بفروشید.

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده-مدیران خودرو

اما اگر مالک محصولات مدیران خودرو از برندهای ام وی ام یا چری هستید، می توانید در شرایط فعلی بازار هم خریدی لذت بخش را تجربه کنید و خودروی کارکرده خود را به خودروی جدید مورد نظرتان تبدیل کنید.

حدود 2 سالی از طرح جایگزینی خودروهای کارکرده شرکت مدیران خودرو می گذرد. طرحی جذاب که از جهات مختلف به نفع خریدار بوده و توجه بسیاری از مالکان ام وی ام و چری را به خود جلب کرده است. نمایندگی های محدودی برای اعطای این سرویس از سوی شرکت مدیران خودرو در نظر گرفته شده اند. در تهران 2،3 نمایندگی و در هریک از استان های دیگر تنها یک نمایندگی می تواند سرویس جایگزینی خودروی کارکرده را به مشتریان ارائه دهد.

تنها بعضی از نمایندگی های مدیران خودرو قادر به ارائه این سرویس ( خرید و فروش خودروهای کارکرده ) هستند

نمایندگی لطفی پور کد 353 یکی از این معدود نمایندگی هاست، که شما با مراجعه به آن می توانید ام وی ام یا چری کارکرده خود را با یکی از محصولات جدید و صفر کیلومتر مدیران خودرو عوض کنید و از مزایای این طرح بهره مند شوید. لازم به ذکر است که زمان این طرح محدود نبوده و تا اطلاع ثانوی جریان دارد.

برای اینکه بهتر با فرایند طراح جایگزینی آشنا شویم، خودمان را جای مالک یک خودروی ام وی ام می گذاریم و مراحل و شرایط را به یکدیگر مرور می کنیم. همچنین به منظور درک بهتر مزایای این طرح، در اینجا جایگزینی ارزان ترین و کوچک ترین محصول مدیران خودرو را با گران ترین و بزرگ ترین محصول این شرکت تصور می کنیم. من یک خودروی ام وی ام 110 دنده ای مدل 1392 دارم. خودروی من به طور ((مثال)) با توجه به شرایطی که دارد، 100 میلیون تومان می ارزد.

در این چند سال توانسته ام حدود 300 میلیون تومان پس انداز کنم. می خواهم این 300 میلیون را روی مبلغی که از فروش این خودرو به دستم می رسد بگذارم و یک خودروی بهتر بخرم. در حال حاضر 2 مساله پیش روی من قرار دارد. یکی انکه خودرو من آنقدرها پرطرفدار یا به اصطلاح خوش فروش نیست، پس فروشش زمان نسبتا زیادی از من می گیرد.

از سوی دیگر اگر بتوانم این خودرو را 100 میلیون بفروشم، با 300 میلیون پس اندازم، 400 میلیون دستم را می گیرد و با این بودجه می توانم سراغ خودروهایی مثل پژو 207 یا رنو ساندرو کارکرده بروم. یعنی پس اندازم را خرج کنم، ریسک خرید خودروی دست دوم را قبول کنم و در نهایت آنقدرها از خرید خودرو جدیدم هیجان زده نشوم!

فرض محال، محال نیست!

اما می خواهم کمی خیال پردازی کنم! فرض محال که محال نیست. دلم می خواهد ام وی ام 110 را بفروشم و با همین بودجه ای که دارم، چری تیگو 7 جدید بخرم. شاسی بلند لوکسی که به طور ((مثال)) حدود 900 میلیون تومان قیمت دارد. توجه داشته باشید که شرایط خرید اقساطی مدیران خودرو فعال نیست و نمی توانم از این راه اقدام کنم. یک راه دیگر مراجعه به لیزینگ هاست. اما اعتماد کردن به هر لیزینگی سخت است و از طرفی به دلیل شرایط فعلی، بیشتر لیزینگ ها فعالیت خود را محدود کرده اند.

نمایندگی مدیران خودرو-لطفی پور

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده چه شرایطی دارد؟

بهترین راهی که پیش رو دارم این است که به نمایندگی مدیران خودرو لطفی پور مراجعه کنم، شاید بتواند در طرح جایگزینی خودروهای کارکرده، خودرو مورد علاقه ام را تهیه کنم. مدل ام وی ام من 1392 است. پس یعنی این شرط که خودروی کارکرده باید مدل 1391 به بعد باشد را دارد.

قیمت گذاری خودرو از سوی نمایندگی لطفی پور، کاملا بر اساس قیمت روز خودرو در بازار انجام می شود. مثلا اگر خودروی من 100 میلیون تومان می ارزد، در این طرح می توانم آن را 95 با بسته به شرایط همان 100 میلیون تومان بفروشم. این در حالی است که نمایشگاه ماشین های سطح شهر قیمت پایین تری را برای خرید این خودرو اعلام می کردند.

داخل نمایندگی نشسته ام و همه کارهایم مرحله به مرحله انجام می شود. لازم نیست همچون فروش و خرید خودرو به صورت آزاد دوندگی کنم و به اصطلاح چند روز از کار و زندگی بیافتم. کارشناس رسمی دادگستری به نمایندگی می آید، خودرو را از نظر فنی، سلامت بدنه و اصالت بررسی می کند و برگه رسمی تایید خودرو را صادر می کند.

هزینه های نقل و انتقال خودرو را پرداخت می کنم و لازم نیست خودم درگیر مراجعه به محضر، مرکز تعویض پلاک و کارهای رایجی از این دست شوم. در هوای مطبوع نمایندگی نشسته ام، از ویروس کرونا در امانم! و مراحل انتقال خودرو طی می شود.

محصولات مدیران خودرو

سرنوشت خودروهای دست دوم خریداری شده در این طرح

اما سوالی که همیشه از سوی دنبال کنندگان طرح خودروهای کارکرده مطرح بوده، سرنوشت خودروهای دست دومی است که در این طرح از مراجعه کننده خریداری می شوند. خودروهای دست دوم چری و ام وی ام همان طور که گفته شد کاملا کارشناسی می شوند. نمایندگی لطفی پور این خودروها را با تسهیلات و شرایط مناسبی مجددا برای فروش عرضه می کند.

اما خرید خودروی دست دوم از یک نمایندگی معتبر مدیران خودرو چه مزیتی دارد؟ در صورت خرید خودروی دست دوم از بازار ازاد یا اشخاص متفرقه، باید ریسک اینکه خودروی خریداری شده از نظر فنی و بدنه شرایطی مغایر با شرایط اعلام شده از سوی فروشنده داشته باشد را بپذیرید. اما با خرید خودروی دست دوم از نمایندگی لطفی پور، خاطرتان جمع است که خودروی مورد نظر کاملا کارشناسی شده و همه موارد آن به تایید رسیده است.

از طرف دیگر، نکته مثبت خرید ام وی ام یا چری دست دوم از نمایندگی لطفی پور این است که اگر بودجه محدودی دارید و نمی توانید مبلغ مورد نیاز برای خرید خودرو را یک جا تسویه کنید، می توانید مبلغ را به صورت اقساطی بپردازید. موردی که در شرایط فعلی و با توجه به نوسانات قیمت، در بازار آزاد ممکن نیست.

 

چری تیگو7

حالا نوبت به انتخاب خودروی جایگزین رسیده است. خودروهای صفر کیلومتری از جمله ام وی ام 315 پلاس اتوماتیک، ام وی ام X22 اتوماتیک و دنده ای، ام وی ام X33 با گیربکس جدید، ام وی ام X55 ، پری آریزو5، چری تیگو 5، چری آریزو 6 و چری تیگو 7، پیش رویم قرار دارند و می توانم یکی از آن ها را به عنوان جایگزین برای خودروی خودم انتخاب کنم.

اگر می خواستم خودم برای خرید خودرو اقدام کنم، شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو فعال نبود. اما در این طرح می توانم با توجه به بودجه ام، هر خودرویی که می خواهم را انتخاب کنم و مابه التفاوت قیمت را یا به صورت نقدی یا به صورت اقساطی (قسط بندی تا 5 سال) پرداخت کنم.

در شرایط عادی هیچ جوره نمی توانستم به خرید تیگو 7 فکر کنم. اما در شرایط اقساطی می توانم 200 میلیون از پس اندازم را روی مبلغی که از فروش خودرو به دستم رسیده بگذارم و پیش پرداخت 30 درصدی قیمت چری تیگو 7 جدید را به صورت نقدی پرداخت کنم. الباقی مبلغ را هم طی 5 سال به صورت قسطی می پردازم. با این کار، به جای اینکه تمام پس اندازم را بدهم و یک خودروی معمولی بخرم، بخشی از آن را نگه داشتم و خودرویی که مورد نظرم بود را خریدم.

آدرس نمایندگی کد 353 مدیران خودرو (لطفی پور):

فروش تهران: میدان پونک، خیابان میرزابابایی، پلاک 68، خط ویژه: 44407070

فروش کرج: چهارراه هفت تیر، بلوار دانش آموز، جنب بانک قوامین، تلفن: 02632724729 – 02632752032

خدمات پس از فروش: کرج، بین میدان امام حسین و چهارراه مصباح، روبروی درمانگاه بهنام، تلفن: 5-02632822931

برچسب‌ها : MVM X22MVM X33ام وی امام وی ام 110ام وی ام 315ام وی ام 315 اتوماتیکام وی ام 315 جدیدام وی ام X22ام وی ام X33ام وی ام ایکس 22ام وی ام ایکس 33تبدیل خودروی کارکرده به نوتعویض خودروی دست دومجایگزینیجایگزینی خودرو کارکردهجایگزینی خودروهای کارکردهخرید ام وی ام دست دومخرید ام وی ام کارکردهخرید خودرو کارکردهخرید و فروش خودروخرید و فروش خودرو کارکردهخرید چری کارکردهشرایط فروش خودروشرایط فروش محصولات مدیران خودروشرایط فروش مدیران خودروشرکت مدیران خودروطراح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودروفروش اقساطی محصولات مدیران خودروفروش اقساطی مدیران خودروفروش ام وی ام دست دومفروش ام وی ام کارکردهفروش خودرو کارکردهفروش قسطی خودروفروش چری کارکردهقیمت ام وی ام دست دومقیمت چری دست دوممدیران خودرونقل و انتقال خودرونمایندگی 353 مدیران خودرونمایندگی ام وی امنمایندگی لطفی پورنمایندگی لطفی پور مدیران خودرونمایندگی مدیران خودرونمایندگی مدیران خودرو لطفی پورنمایندگی مدیران خودرو کد 353نمایندگی چریپیش فروش خودروپیش فروش محصولات مدیران خودروپیش فروش مدیران خودروچریچری آریزو5چری آریزو6چری تیگو5چری تیگو7

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی