پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی

اعتبار معاینه فنی خودروها 2 هفته تمدید شد

جانشین پلیس راهور تهران بیان کرد: برای خودرو‌هایی که در تعطیلی پیش رو مهلت معاینه فنی شان تمام می‌شود، قطعا تعطیلی را لحاظ خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور تهران، گفت: برای خودرو‌هایی که در تعطیلی پیش رو مهلت معاینه فنی شان تمام می‌شود، قطعا تعطیلی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱ آذر ۱۳۹۹

جانشین پلیس راهور تهران بیان کرد: برای خودرو‌هایی که در تعطیلی پیش رو مهلت معاینه فنی شان تمام می‌شود، قطعا تعطیلی را لحاظ خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور تهران، گفت: برای خودرو‌هایی که در تعطیلی پیش رو مهلت معاینه فنی شان تمام می‌شود، قطعا تعطیلی را لحاظ خواهیم کرد؛ به منظور تمدید اعتبار این خودرو‌ها پیش بینی‌های لازم انجام شده است و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی درباره بیمه‌های تمام شده در این مدت هم توضیح داد: با توجه به نرم افزار‌هایی که تمدید بیمه خودرو را انجام می‌دهند و این امکان را فراهم می‌کنند که به صورت غیرحضوری صدور بیمه انجام شود، لذا بی توجهی به تمدید بیمه در این دو هفته پذیرفتنی نیست.

سردار حسینی ادامه داد: چنانچه در این دو هفته کسی تصادف کند و خسارتی به بار بیاورد، نمی‌شود مسئولیتی را پذیرفت که این فرد بیمه اش را تمدید نکرده است.

وی به تعطیلی مراکز پرتجمع تعویض پلاک در این دو هفته هم اشاره کرد و گفت: یکی از مراکزی که به واسطه پیش بینی‌ها فعالیتشان متوقف خواهد شد مراکز تعویض پلاک است. اما بعد از تعطیلات قرار است با برنامه ریزی و قابلیتی که برای نوبت دهی اینترنتی ایجاد شده است بتوانیم در سه یا چهار روز آن عقب ماندگی دو هفته‌ای را جبران کنیم.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

آغاز آزمون سنجش صدای وسایل نقلیه سبک و موتورسیکلت در مراکز معاینه فنی شهر تهران

پیشنهاد ستاد معاینه فنی برای تردد خودروها در روزهای آلوده

هزینه معاینه فنی خودرو افزایش می یابد

جزئیات روند فعالیت مراکز معاینه فنی تهران/ معاینه فنی خودروها تا 15 اردیبهشت اعتبار دارد

کاهش 8 درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی طی 9 ماه گذشته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی