پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو

محصول جدید ایران خودرو در دهه فجر به بازار عرضه می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه یک محصول جدید در دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بیان کرد: سالی یک خودروی جدید با نام و نشان ایران ‌خودرو به بازار عرضه می‌شود. وی افزود: تولید گروه صنعتی ایران‌ خودرو در حوزه سواری […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه یک محصول جدید در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بیان کرد: سالی یک خودروی جدید با نام و نشان ایران ‌خودرو به بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: تولید گروه صنعتی ایران‌ خودرو در حوزه سواری از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد و در حوزه خودروهای سنگین ۴۱ درصد رشد داشته است.

مقیمی ادامه داد: در مجموع، ظرف روزهای آتی از کل تولید سال ۹۸ عبور خواهیم کرد؛ این بدان معناست که سه ماه فرصت داریم تا بتوانیم آن میزان رشد تولید را که در سال جهش تولید باید دنبال می‌کردیم، محقق سازیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ‌خودرو بیان کرد: در بحث خودروهای جدید نیز شش محصول ارتقا یافته از خودروهای موجود و یک محصول جدید داریم.

مقیمی با اشاره به این که در طرح جهش تولید، تولید خودرو از دو هزار به دو هزار و ٤٠٠ دستگاه در روز رسیده است، افزود: قرار است که این میزان تولید، به روزانه ٣ هزار دستگاه برسد. وی هم‌چنین به انجام تعهدات ایران‌خودرو اشاره کرد و گفت: در مجموع ١٨ هزار دستگاه تعهد معوقه داریم که این میزان تا پایان امسال به صفر می‌رسد.

مدیر عامل ایران‌ خودرو به توافق پیش‌مونتاژ قطعات در کارخانه ایران‌خودرو فارس اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، می‌توان اشتغال خوبی ایجاد کرد و هم‌چنین کاهش هزینه لجستیک را برای گروه خودروسازی به همراه دارد.

وی در پایان با اشاره به قطعاتی که در استان فارس تولید می‌شود، اشاره کرد: قطعاتی که در این استان تولید می‌شود، با هماهنگی شرکت ساپکو به سایت فارس ارسال مسقیم شود و هر قطعه که توان تولید آن در استان هست، مورد بررسی ساپکو قرار گیرد.

انتهای پیام/

قرعه کشی پیش فروش ۲۰ هزار دستگاه خودرو برگزار شد

قرعه کشی سه محصول در پیش فروش یک ساله/ پخش زنده از سایت اینترنتی ایران خودرو

تحقق شعار جهش تولید در ایران خودرو

تدوین بسته حمایتی استاندارد برای رفع موانع تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی