پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری ایران دوچرخ

5 محصول جدید در سبد فروش ایران دو چرخ/ شرایط فروش محصولات به زودی اعلام می شود

ایران دو چرخ به عنوان قدیمی ترین موتورسیکلت ساز کشور در سال جاری 5 محصول جدید را به بازار عرضه می کند و فعالیت در حوزه موتورسیکت های برقی همزمان با داخلی سازی ادامه دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو آرمان موسوی مدیرعامل شرکت ایران دو چرخ در وبینار این شرکت با خبرنگاران […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

ایران دو چرخ به عنوان قدیمی ترین موتورسیکلت ساز کشور در سال جاری 5 محصول جدید را به بازار عرضه می کند و فعالیت در حوزه موتورسیکت های برقی همزمان با داخلی سازی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

آرمان موسوی مدیرعامل شرکت ایران دو چرخ در وبینار این شرکت با خبرنگاران گفت: در حال حاضر ایران دو چرخ سبد محصول متنوعی دارد که از موتور کلاسیک CG125 تا مدل های چهار چرخ و برقی را شامل می شود.

او ادامه داد: با این حال در سال جاری 5 محصول جدید به سبد محصولات ما اضافه خواهد شد که عمق داخلی سازی مناسبی دارند. همان نگاهی که درحوزه داخلی سازی درگروه بهمن وجود دارد،در ایران دو چرخ هم جاری است و امروز در بسیاری از بخش ها از جمله دسته سیم و چراغ ها و چند بخش دیگر فنی به خودکفایی رسیده ایم.

او تصریح کرد: به دلیل شرایط اقتصادی کشور هزینه ها در تولید افزایش یافته است و قیمت تمام شده محصول نهایی نیز بالا رفته، اما ایران دو چرخ سعی دارد با حاشیه سود کمتر این هزینه را به مشتری منتقل نکند. ضمنا در بحث موتورهای برقی نیز در حال کار هستیم تا نسل جدیدی از این موتورها را تولید کنیم و به همین دلیل با همکاران و مشاوران خارجی در حال مذاکرات هستیم.

مدیرعامل ایران دو چرخ ادامه داد: در بخش استاندارها نیز همزمان با همکاری های خارجی استانداردهای داخلی را نیز با محصولات کالیبره می کنیم و در هفته های آتی اولین پلتفرم مبتنی بر این تحقیقات ساخته می شود. البته هزینه ها بسیار بالاست و در جهان معمولا موتورسیکلت و خودروهای برقی مورد حمایت دولت ها قرار دارند زیرا تردد آنها در نهایت به سود عموم مردم است.

انتهای پیام/

“وترانو” محصول جدید ایران دوچرخ به مرحله تولید رسید

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا و کاپرا ویژه اردیبهشت ماه

مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت می کنند

تعدادی از متقاضیان دیگنیتی به دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله دوم فروش شدند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی