پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از ایران خودرو

تقدیر وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اهدای لوحی، از تلاش‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در صیانت از نیروی کار در محیط‌های کاری و تولید این گروه صنعتی قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست قدردانی از اقدامات مدیرعامل ایران خودرو در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اهدای لوحی، از تلاش‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در صیانت از نیروی کار در محیط‌های کاری و تولید این گروه صنعتی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست قدردانی از اقدامات مدیرعامل ایران خودرو در اجرای مقررات ایمنی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ضمن اشاره به اولویت وزارت کار در توجه به سلامت و صیانت نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: بر اساس گزارش‌های اداره کل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو در صیانت و سلامت نیروی کار و کاهش آسیب‌های شغلی کارنامه قابل قبولی داشته است.

حاتم شاکرمی، افزود: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی مانند ایران خودرو از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، توجه جدی به سلامت و صیانت از نیروی کار داشته و در این راستا نیز در زمینه‌های آموزش، فاصله‌گذاری اجتماعی و تامین تجهیزات حفاظت فردی و نظارت جدی بر اجرای شیوه نامه ها اقدامات موثری داشته که موجب کاهش آسیب‌ها در این مجموعه شده است.

وی اشاره کرد: مدیران واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته با توجه به دو پدیده تحریم و کرونا و در شرایط سخت اقتصادی توانستند بدون توقف تولید، اقدامات بزرگ و قابل تقدیری در ارتقای تولیدات خود داشته باشند.

شاکرمی افزود: این اقدامات در اجرای شعار سال گذشته یعنی جهش تولید، گامی اساسی و عملی بوده که مدیریت ایران خودرو نیز با افزایش ۳۵ درصدی و ارتقای تولید این مجموعه بزرگ صنعتی توانست از شرایط سخت حاکم بر تولید به خوبی عبور کند.

وی ضمن تاکید بر تلاش و هم افزایی جهت تحقق شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها سعی دارد برای تحقق شعار سال از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به ویژه در زمینه پشتیبانی و مانع زدایی حمایت‌ کند.

گفتنی است، در این جلسه موانع و مشکلات در مسیر بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور کارگران طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تشکیل کمیته‌های مربوط موانع برطرف شود.

انتهای پیام/

امکان تجهیز محصولات ایران خودرو به ردیاب فراهم شد

تولید انبوه موتور کم مصرف سه استوانه در دستور کار ایران‌ خودرو

اعلام آمادگی قطعه سازان برای همکاری با ایران خودرو

شرایط تبدیل خودرو هایما S5 اعلام شد

دناپلاس اتوماتیک و ۳ محصول دیگر در طرح پیش فروش ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی