پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

سایپای نوین به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سایپا و تولید و عرضه خودروهای جدید در 2 سال گذشته گفت: سایپای نوین در دوره مدیریت جدید به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سایپا و تولید و عرضه خودروهای جدید در 2 سال گذشته گفت: سایپای نوین در دوره مدیریت جدید به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین از تحول و تغییر در صنعت خودروسازی این شرکت حکایت دارد، اظهار داشت: زحمات مدیران این شرکت در سایپای نوین با تولید خودروهای کلاس‌های متفاوت و متنوع و باکیفیت متبلور می‌شود.

وی با بیان اینکه تصمیم مدیران سایپا این است که خودروهای کم مصرف، اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین خودرو تولید شود، افزود: در همین راستا شاهد بوده‌ایم که در مدیریت جدید سایپا در سال گذشته سه خودروی جدید شامل شاهین، ساینا S و کوییک S تولید و روانه بازار شد و در سال جاری نیز قرار است خودروهای جدیدتر روانه بازار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصادفات ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در جاده‌ها و تلفات انسانی ناشی از آن گفت: این تصادفات که ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در کشور است هزینه‌های زیادی را بر اقتصاد کشور، خانواده‌ها، بهداشت و درمان، بیمه و … تحمیل می‌کند. حتی وقتی خانواده‌ای سرپرست خود را از دست می‌دهد به نوعی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز درگیر این معضل می‌شوند.

حجت‌الاسلام ذاکر اظهار داشت: یکی از راهکارهای رفع این مشکلات تولید خودروهای باکیفیت و استانداردسازی جاده‌ها است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مدیران جدید سایپا با توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت مثل پراید و اتخاذ سیاست سایپای نوین به سمت تولید خودروهای در شأن ملت حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: سایپا با طراحی خودروهای جدید و تولید پلت‌فرم‌های مناسب به سمت مقاوم‌سازی خودرو حرکت کرد که خوشبختانه ثمرات آن در حال به بار نشستن است.

حجت‌الاسلام ذاکر عنوان کرد: ثمرات اتخاذ سایپای نوین به زودی در کشور مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمنی بیشتر با شاهین

مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودروهای باکیفیت در داخل است

تامین انتظار مشتریان از شاهین با پابرجایی کیفیت بالای اولیه

تولید و عرضه خودروهای جدید در سایپا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان

سایپای نوین به دنبال پاسخ به نیازهای مشتریان و تولید خودروهای باکیفیت است

شاهین؛ خودرویی ایمن در کلاس جهانی

نخستین قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش محصولات سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد/ اسامی منتخبان فردا اعلام می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی