پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

طرح ترافیک از فردا تا 30 مرداد لغو شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: جرای طرح ترافیک از روز دوشنبه 25مرداد تا 30مرداد لغو شد همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روزها یاد شده تعطیل است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره لغو طرح ترافیک در تهران […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: جرای طرح ترافیک از روز دوشنبه 25مرداد تا 30مرداد لغو شد همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روزها یاد شده تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره لغو طرح ترافیک در تهران گفت: شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک درباره لغو طرح ترافیک امروز با حضور اعضا در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

وی افزود: اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه 25مرداد تا 30مرداد لغو شد همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روزها یاد شده تعطیل است.

معاون شهردار تهران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی و عدم اجرای محدودیت های ترافیکی شهر تهران دراین روزها،مقرر شد
3روز باقیمانده از این تعطیلات 6 روزه شامل روز های دوشنبه ،سه شنبه وشنبه 26،25و30مرداد نیز،محدودیت های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود و تمامی مراکز معاینه فنی تعطیل خواهد بود.

هاشمی در پایان از شهروندان درخواست کرد علیرغم لغو طرح ترافیک در شرایط بحرانی کرونا از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ساعت طرح ترافیک پایتخت تغییری نکرد

طرح ترافیک دوباره از فردا اجرا می شود

طرح ترافیک تهران از فردا به مدت ۶ روز لغو شد

مجازات حبس 6 ماه تا یکسال برای رانندگانی که پلاک خودرو را تغییر می دهند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی