پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هارلی دیویدسون 1

آشنایی با هارلی دیویدسون جدید از نوع برقی! / انقلاب عرضه محصول با کیفیت با قیمت کم

شرکت هارلی دیویدسون در اقدامی بی سابقه یا حتی کم سابقه دست به عرضه موتورسیکلت برقی با قیمت کمتر از 20 هزار دلار زده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اولین موتور سیکلت برقی شرکت آمریکایی هارلی دیویدسون LiveWire با ارتقا در بخش های مختلف تحت نام LiveWire One عرضه خواهد شد. اما مهم […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

شرکت هارلی دیویدسون در اقدامی بی سابقه یا حتی کم سابقه دست به عرضه موتورسیکلت برقی با قیمت کمتر از 20 هزار دلار زده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اولین موتور سیکلت برقی شرکت آمریکایی هارلی دیویدسون LiveWire با ارتقا در بخش های مختلف تحت نام LiveWire One عرضه خواهد شد.

اما مهم ترین نکته آن کاهش قیمت این محصول است. پیش از این LiveWire با برچسب قیمتی ۳۰ هزار دلاری عرضه می‌شد که قیمت بسیار بالایی برای یک موتورسیکلت برقی بود. حال این محصول با قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

هارلی دیویدسون با ارتقای باتری برد حرکتی این مدل را به ۲۳۴ کیلومتر افزایش داده است و برد حرکتی جاده‌ای آن کمی کمتر از این رقم خواهد بود. به کمک شارژ سریع DC، LiveWire One در کمتر از ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. همچنین سیستم کنترل کشش جدید به همراه ABS قادر به اندازه گیری نیروی‌های مختلف در شش محور است.

هارلی دیویدسون 2

در پایان LiveWire تنها محصول برقی شرکت هارلی نخواهد بود و در آینده نزدیک این شرکت محصولات برقی جدید با قیمت کمتر را به مشتریان خود عرضه خواهد کرد. گرچه هارلی همچنان متعهد به تولید محصولات کلاسیک بنزین سوز خود است که مشتریان و هواداران سرسختی در آمریکای شمالی دارد.

LiveWire از یک موتور الکتریکی به حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۲۰ نیوتن متر نیرو می‌گیرد و در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مسافت ۴۰۷ متر یا درگ را نیز در کمتر از ۱۱.۲ ثانیه طی می‌کند تا عملکردی مشابه با خودروهای اسپرت با بیش از ۵۰۰ اسب بخار نیرو داشته باشد. وزن این موتور سیکلت برابر با ۲۵۰ کیلوگرم است و حداکثر ظرفیت باتری آن برابر با ۱۵.۵ kWh است.

از مهم ترین رقبای این موتورسیکلت می‌توان به Zero SR/F اشاره کرد که یک شرکت آمریکایی اهل کالیفرینا است. در حال حاضر شرکت های اروپایی و ژاپنی در حال طراحی و توسعه محصولات برقی خود هستند و تا بدین جای کار از رقبای آمریکایی خود عقب افتاده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

کروزرساز محبوب از موتورسیکلت برقی خود رونمایی کرد

کروزر مونیخی در تعقیب هارلی دیویدسون آمریکایی!

آشنایی با برترین موتورسازان جهان

موتور های جدید هارلی بزودی از راه می رسند/ از موتور برقی تا موتور های حجیم

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی