پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید اقساطی ب ام و و تخفیف تیونینگ در جشنواره تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران در فستیوال تجربه پریمیوم ، از 25 مهر اقدام به برگزاری فستیوال خانوادگی به همراه ارائه تخفیف های ویژه و تکرارنشدنی نموده است و این فستیوال تا 30 […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران در فستیوال تجربه پریمیوم ، از 25 مهر اقدام به برگزاری فستیوال خانوادگی به همراه ارائه تخفیف های ویژه و تکرارنشدنی نموده است و این فستیوال تا 30 مهر ادامه خواهد داشت.

در این طرح انواع مدل های ب ام و صفر و کارکرده به صورت نقدی و اقساط به فروش می رسد. در طرح فروش اقساطی، مشتریان می توانند با پیش پرداخت ۳۰ تا ۶۰ درصد و بازپرداخت یک، دو و سه ساله اقدام به خرید خودرو مورد نظر کنند.

در موضوع فروش خودروهای کارکرده، تایید این محصولات از نظر رنگ، کیلومتر کارکرد و فنی توسط کارشناسان و تجهیزات پرشیا خودرو است که مشتریان می توانند با اطمینان خودرو کارکرده ای خریداری کنند که دارای گواهی معتبر هم هست. همچنین گارانتی خودروهای کارکرده نیز از ویژگی های مهم این جشنواره است.

در مدت زمان این جشنواره دارندگان خودرو ب ام و و مینی با حضور در تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو می توانند آپشن های نرم افزاری خودرو خود را با 30% تخفیف فعالسازی و بروزرسانی کنند.

تخفیف های جذاب بخش تیونینگ شامل کاور و سرامیک تا 10% و محصولات اشنایدزر از قبیل رینگ و کیت اگزوز تا 20 % تخفیف است.

از سایر تخفیف های این فستیوال بزرگ تجربه پریمیوم پرشیا خودرو می توان به گارانتی (30 %) BSI (30%)، اکسسوری و لایف استایل (30%)، روغن (10%) و در بخش امداد و خدمات ایاب و ذهاب سرویس در محل (Home service) به صورت رایگان و حمل خودرو با خودروبرهای مسقف با 30 درصد تخفیف اشاره کرد.

این جشنواره از 25 الی 30 مهر در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در شهرهای شیراز، اهواز، ساری، مشهد، زنجان و کرمان، از ساعت 10 الی 18 برگزار می شود و بازدید برای عموم آزاد است. ضمنا در پایان جشنواره قرعه کشی بین بازدید کنندگان صورت می گیرد و هدایای نفیسی از جمله اکسسوریز ب ام و به آنها تعلق می گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی