پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

وزیر صمت قول داده است تا ایده ای برای ساماندهی بازار خودرو بیاورد

به گفته رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، وزیر صمت قول داده که ایده‌ای را برای سامان‌دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره با افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: وزیر صنعت، معدن و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

به گفته رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، وزیر صمت قول داده که ایده‌ای را برای سامان‌دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره با افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسات کمیسیون صنایع مجلس قول داده که ایده ای را برای سامان‌دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا در این ایده قرعه‌کشی فعلی خودرو ادامه خواهد یافت، گفت: این موضوع جزئی است و بیشتر مربوط به سیاست‌های اجرایی دولت و وزارت خانه است. باید از خودشان در این خصوص بپرسید.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ما هیچ گاه ناامید نبودیم. با تلاش و برنامه‌ریزی، هر مشکلی حل خواهد شد. امیدوارم دولت برنامه خوبی در خصوص سامان دهی بازار خودروی داخلی داشته باشد و نگرانی مردم در این حوزه را رفع کند.

تالارپشتی در پایان در خصوص زمان ارائه برنامه سامان‌دهی بازار خودرو از سوی وزارت صمت به مجلس گفت: باید طی هفته‌های آتی این برنامه ارائه شود. ما قول این موضوع را گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تداوم امواج افزایش تولید خودرو در خودروسازی ها

تا سقف 100 میلیون چه خودروهایی می توان خرید؟ + جدول

مصوبه واردات خودرو در ایستگاه پایانی است؟

تولید یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو قطعا شدنی است!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی