پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

فستیوال خانوادگی تجربه پریمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد 107 شیراز

در پی استقبال هموطنان عزیز از “فستیوال خانوادگی تجربه پریمیوم” پرشیا خودرو، این جشنواره از روز دوشنبه 17 آبان الی جمعه 21 آبان در نمایندگی کد 107 پرشیا خودرو واقع در شهر شیراز، میزبان مشتریان عزیز و علاقمندان به محصولات ب ام و و مینی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هموطنان عزیز در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

در پی استقبال هموطنان عزیز از “فستیوال خانوادگی تجربه پریمیوم” پرشیا خودرو، این جشنواره از روز دوشنبه 17 آبان الی جمعه 21 آبان در نمایندگی کد 107 پرشیا خودرو واقع در شهر شیراز، میزبان مشتریان عزیز و علاقمندان به محصولات ب ام و و مینی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هموطنان عزیز در استان فارس و شهر شیراز در مدت زمان این فستیوال با حضور در این نمایندگی می توانند از فرصت خرید خودروهای ب ام و و مینی همراه با آفر ویژه و به صورت محدود (گارانتی 2 ساله رایگان ، سرویس ادواری 2 ساله رایگان ،کاور بدنه رایگان) بهره‌مند شوند.

همچنین به جهت افرایش رضایتمندی مشتریان، شرکت پرشیا خودرو شرایطی را فراهم نموده است تا علاقمندان ضمن خرید خودرو، از محصولات و خدمات پرشیا خودرو با شرایط و تخفیف های ویژه استفاده نمایند.

نمایندگی کد 107 پرشیا خودرو واقع در آدرس شیراز، بلوار مطهری، بعد از بیمارستان خدادوست، ساختمان میرداماد ۲ در مدت زمان فستیوال از ساعت 9 الی 20 میزبان علاقمندان است.

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس https://persiakhodro.irمراجعه نمایند.

انتهای پیام/

فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد 150 الهیه

سرطان خوش خیم!/ مروری بر ب ام و سری 5 اتاق E60

خرید اقساطی ب ام و و تخفیف تیونینگ در جشنواره تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

رودشو خودروهای کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو دادمان

فستیوال سراسری تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی