پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو_در نمایشگاه خودرو تهران 97-1

بازگشت نمایشگاه خودرو تهران پس از 3 سال

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران پس از سه سال غیبت به دلیل شیوع ویروس کرونا، بالاخره بهمن ماه سال جاری در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال در سال 1395 با گشایش در سایت جدید نمایشگاهی شهر آفتاب؛ بار دیگر دورهمی پرشور […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ آذر ۱۴۰۰

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران پس از سه سال غیبت به دلیل شیوع ویروس کرونا، بالاخره بهمن ماه سال جاری در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال در سال 1395 با گشایش در سایت جدید نمایشگاهی شهر آفتاب؛ بار دیگر دورهمی پرشور خودرویی در پایتخت را برپا کرد و با استقبال گسترده بازدیدکنندگان و شرکت های فعال در حوزه تولید و واردات خودرو و صنایع جانبی مواجه شد.

این نمایشگاه که بزرگترین و پرمخاطب ترین رویداد خودرویی کشور به حساب می آمد تا دوره سوم و به رسم هر سال در ماه های پایانی و فصل سرد زمستان برگزار شد و با نزدیک شدن به موعد برگزاری چهارمین دوره آن در سال 1398، پاندمی ویروس کرونا در کنار وضع تحریم های سنگین علیه صنعت خودرو ایران و خروج شرکای خارجی مانع از اوج‌گیری این نمایشگاه پرطرفدار شد تا نمایشگاه خودرو تهران در انتظار بهبود اوضاع به خوابی کوتاه برود.

چهارمین دوره نمایشگاه خودرو شهر آفتاب با توجه به شروع مجدد روند برگزاری نمایشگاه ها در سراسر کشور با رعایت پروتکل ها؛ رویدادی استراتژیک خواهد بود تا زمستان صنعت خودرو ایران با حضور مردم و شرکت‌ها، بار دیگر در این گردهمایی بزرگ گرم شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی