پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ادامه نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو ، هم‌زمان با موج دوم سفرهای نوروزی، از مسیر مواصلاتی تهران- قم و نمایندگی‌های شهر قم بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو بابک سلاجقه، علاوه بر بازدید حضوری از شماری از نمایندگی‌های مجاز، با حضور در مسیر خروجی تهران- قم  نحوه خدمت‌رسانی همکاران امداد […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو ، هم‌زمان با موج دوم سفرهای نوروزی، از مسیر مواصلاتی تهران- قم و نمایندگی‌های شهر قم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

بابک سلاجقه، علاوه بر بازدید حضوری از شماری از نمایندگی‌های مجاز، با حضور در مسیر خروجی تهران- قم  نحوه خدمت‌رسانی همکاران امداد خودرو ایران را مورد بررسی قرار داد.

وی ضمن بازدید از نمایندگی‌های کشیک شهر قم، گفت: بیشتر مشتریان مراجعه‌کننده به تعمیرگاه‌ها در ایام تعطیلات، مسافر هستند، بنابراین باید بهترین خدمات را در اسرع وقت دریافت کنند و تمام تلاش ما این است که خاطره‌ خوشی از خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در اذهان هموطنان بماند.

گفتنی است، علاوه بر نظارت میدانی مدیران ستادی، مدیران دفاتر منطقه‌ای ١١ گانه ایساکو در سراسر کشور نیز ضمن بازدید و پایش، اقدامات و هماهنگی‌های لازم را برای پشتیبانی در راستای تسریع ارایه خدمت به مشتریان به‌عمل می‌آورند.

ایساکو با همکاری شرکت امداد خودرو ایران با حضور ٣٢٧ نمایندگی کشیک و ٢١٦٠ اکیپ ثابت و سیار امدادی طرح خدمت‌رسانی نوروز ١٤٠١ را از ٢٥ اسفند آغاز کرده و تا روز ١٤ فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از این خدمات بهره‌مند شوند.

زمان انتظار دریافت خدمات امداد نوروزی ایران‌ خودرو به ۲۵ دقیقه رسید

افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال با ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش

سلاجقه مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو شد

رضایی منش معاون تحقیقات طراحی و تکوین محصول ایران خودرو شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی