پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

داستان واردات 13 دستگاه خودرو بنز E200 چیست؟

 سخنگوی ایران خودرو از جرئیات واردات 13 دستگاه خودرو سواری بنز E200 خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک رحمانی، سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: شرکت واردکننده 13 دستگاه بنز E 200 نمایندگی انحصاری واردکننده بنز آلمان است که کل سهام آن مربوط به ایران خودرو است و ثبت سفارشات آن، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

 سخنگوی ایران خودرو از جرئیات واردات 13 دستگاه خودرو سواری بنز E200 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک رحمانی، سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: شرکت واردکننده 13 دستگاه بنز E 200 نمایندگی انحصاری واردکننده بنز آلمان است که کل سهام آن مربوط به ایران خودرو است و ثبت سفارشات آن، قبل از تصویب ممنوعیت واردات بوده است.

وی افزود: قبل از تحریم ها، نمایندگی زیرنظر خود شرکت مرسدس بنز فعالیت می کرد و 756 دستگاه از خودروهای سواری بنز در ایران تولید شد و این اجازه را مستقیم از شرکت مرسدس بنز گرفتیم که توسط شرکت تجارت ستاره ایران، بنز تولید شود، اما بعد از تحریم نتوانستیم این همکاری را ادامه دهیم.

رحمانی نمایندگی رسمی بنز آلمان را شرکت تجارت ستاره ایران معرفی و اشاره کرد: انتقال دانش فنی از سوی شرکت بنز فقط به شرکت تجارت ستاره ایران انجام شده و امروز درخواست دارند که با معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری، شرکتی دانش بنیان ثبت کنند.

انتهای پیام/

بیش از 6 هزار خودرو در یک روز تکمیل و تجاری سازی شد

تحویل بیش از ۶۸ هزار دستگاه خودرو به مشتریان

کاهش تصمیم گیری های دولت با واگذاری سهام 2 خودروساز

پیش فروش 8 محصول ایران خودرو از امروز / قرعه کشی ۲۷ فروردین‌ماه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی