پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقات سرعت سال_قهرمانی کشور_جام رانا

مسابقات سرعت «کلاس رانا » برگزار می شود.

مسابقات سرعت «کلاس رانا »در راستای مسئولیت های اجتماعی و با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو جمعه 27 آذر در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه آزادی برگزار می شود. به گزارش ایکوپرس، ایران خودرو حامی مالی سومین مرحله مسابقات سرعت قهرمانی کشور است و 10 دستگاه رانا را برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی کشور در اختیار […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

مسابقات سرعت «کلاس رانا »در راستای مسئولیت های اجتماعی و با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو جمعه 27 آذر در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به گزارش ایکوپرس، ایران خودرو حامی مالی سومین مرحله مسابقات سرعت قهرمانی کشور است و 10 دستگاه رانا را برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی کشور در اختیار فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری قرار داده است.

قهرمانان و پیشکسوتان کلاس آزاد در این دوره از مسابقات در کلاسی تازه تاسیس به نام «رانا» با هم پیکار خواهند کرد. یک دستگاه خودروی دنا نیز به عنوان خودرو مارشال مسابقه حضور دارد.

لازم به ذکر است، در این مسابقه جوایز ارزنده ای به قهرمانان کلاس های مختلف از سوی ایران خودرو اهدا می شود. این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

گفتنی است، کلاس رانا به عنوان دهمین کلاس مسابقات سرعت قهرمانی کشور، کلاسی جدید بوده و برای نخستین بار برگزار می شود. شرکت امداد خودرو ایران در حاشیه این مسابقات به ارائه خودمات مورد نیاز خواهد پرداخت. اجرای حرکات نمایشی و سرگرمی نیز از برنامه های جنبی این دوره از مسابقات خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی