پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

ساعت طرح ترافیک تغییر نمی کند!

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعت طرح ترافیک وجود ندارد و پلیس هم موافق ساعت اعلام شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران و اینکه آیا پلیس موافق این ساعت است یا […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۱

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعت طرح ترافیک وجود ندارد و پلیس هم موافق ساعت اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران و اینکه آیا پلیس موافق این ساعت است یا خیر؟ گفت:‌ فعلا برنامه‌ای برای تغییر ساعت طرح ترافیک وجود ندارد و پلیس هم موافق ساعت اعلام شده است.

وی درباره اینکه آیا با توجه به وضعیت ترافیک ساعت 17 زمان مناسبی برای پایان طرح است، گفت: ما ضرورت نمی‌دانیم که این ساعت تغییر کند و نظراتمان را هم در این خصوص اعلام کرده‌ایم و اگر ضرورتی پیدا کند و نیاز به افزایش یا هرنوع تغییری در ساعات باشد، حتما آن را اعمال خواهیم کرد.

براساس اعلام شهرداری تهران در حال حاضر ساعت آغاز اجرای طرح ترافیک 6:30 صبح بوده و پایان آن نیز ساعت 17 خواهد بود. همچنین ساکنان محدوده‌های ترافیکی می‌توانند تا قبل از ساعت 9 از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت 16 از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی