پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایان خودرو ناقص در سایت خزر ایران‌ خودرو/ کاهش ۷۰ درصدی خودرو ناقص در گروه صنعتی ایران‌خودرو

با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تامین قطعات و طبق تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای دارای کسری قطعه در سایت تولیدی خزر در روز پنجم مردادماه به صفر رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس اطلاعات و آمار تکمیل خودروهای ناقص و دارای کسری قطعه، در روز پنجم مرداد امسال تعداد خودروهای ناقص در […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ مرداد ۱۴۰۱

با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تامین قطعات و طبق تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای دارای کسری قطعه در سایت تولیدی خزر در روز پنجم مردادماه به صفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس اطلاعات و آمار تکمیل خودروهای ناقص و دارای کسری قطعه، در روز پنجم مرداد امسال تعداد خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۷۰ درصد کاهش داشته است و به زودی به کانال ۱۷ هزار دستگاه خواهد رسید، در پنجم مردادماه سال گذشته این تعداد ۶۷.۳۲۵ دستگاه بوده است.

برپایه این گزارش، در حال حاضر پارکینگ‌های سایت ایران خودرو مازندران از خودرو ناقص خالی شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و طبق اعلام قبلی، خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تا پایان مردادماه به صفر خواهد رسید.

این گزارش می‌افزاید، گروه صنعتی ایران خودرو که در شش ماهه گذشته با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در شبکه تامین و تولید، تلاش کرده تا تعداد خودروهای موجود در کف پارکینگ‌ها را کاهش دهد، موفق شده تعداد این خودروها را از بیش از ۸۲ هزار به ۱۸ هزار دستگاه کاهش دهد.

یکی از اقدامات مهم و راهبردی این شرکت در تغییر رویکرد تولید و حرکت به سمت تولید کامل، سبب ایجاد روند کاهشی در تعداد خودروهای ناقص شده و حذف کامل خودرو ناقص از فرآیند تولید از ابتدای خردادماه، نقطه پایانی بر تولید ناقص و افت کیفیت ناشی از آن است.

در حال حاضر به صفر رساندن خودروهای ناقص و تکمیل و تجاری سازی آن در دستور کار قرار دارد و در این میان خودروهای ناقص در سایت تولیدی خزر در روز پنجم مردادماه به صفر رسیده است و این روند تا به اتمام رسیدن این خودروها در تمامی سایت‌های این گروه صنعتی ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، در روز پنجم مردادماه سال گذشته، تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ‌ سایت خزر ۲۲۱۸ دستگاه بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی