پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 8 پرو (1)

آشنایی با تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

تکنولوژی هیبرید، در واقع یک زیرمجموعه برای خودروها با سوخت پاک است که به صورت ترکیبی از بنزین و برق کار می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تیگو 8 پرو پلاگین با 2 موتور برقی و یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ (مشابه Tiggo 7 Pro) کار می‌کند که وظیفه شارژ موتورهای برقی را […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ شهریور ۱۴۰۱

تکنولوژی هیبرید، در واقع یک زیرمجموعه برای خودروها با سوخت پاک است که به صورت ترکیبی از بنزین و برق کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تیگو 8 پرو پلاگین با 2 موتور برقی و یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ (مشابه Tiggo 7 Pro) کار می‌کند که وظیفه شارژ موتورهای برقی را هم به عهده دارد. قدرت موتور این خودرو 326 اسب بخار و گشتاور نیروی آن معادل 510 نیوتن‌متر است.

لاکچری بودن در خودروهای فونیکس، نه تنها ظاهر جذاب بلکه سیستم هوشمند این محصولات را شامل می‌شود. از این رو استفاده از تکنولوژی روز دنیا و رانندگی با خودرو لاکچری که همواره در خط مشی برند فونیکس وجود داشته، در این خودرو هم به خوبی نمایان است.

گیربکس تیگو 8 پرو پلاگین-هیبرید از نوع DHT، تعویض دنده آن به صورت برقی است و در حالت تمام برقی می‌تواند مسافت 80 کیلومتر را طی نماید. مصرف سوخت این خودرو در ترکیب موتورهای برقی و بنزینی، 55.1 لیتر در 100 کیلومتر و در وضعیت تمام-بنزینی، 6.5 لیتر در 100 کیلومتر است.

قدرت موتور غول جدید فونیکس، این امکان را به خودرو می‌دهد که ماکزیمم سرعت را به 180 کیلومتر بر ساعت برساند و ظرف تنها 8.2 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی