پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رستم اینفینیتی معرفی شد!

اینفینیتی برای سال 2023 دست پر به میدان آمده و در میان معرفی محصولات تازه نفسش نوبت به شاسی بلند پرچمدارش رسیده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  در بحبوحه معرفی محصولات اینفینیتی برای سال 2023، اکنون نوبت به شاسی‌بلند پرچمدار این برند یعنی QX80 رسیده است، تا به مخاطبان معرفی شود. طراحی بدنه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ مهر ۱۴۰۱

اینفینیتی برای سال 2023 دست پر به میدان آمده و در میان معرفی محصولات تازه نفسش نوبت به شاسی بلند پرچمدارش رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

در بحبوحه معرفی محصولات اینفینیتی برای سال 2023، اکنون نوبت به شاسی‌بلند پرچمدار این برند یعنی QX80 رسیده است، تا به مخاطبان معرفی شود. طراحی بدنه و کابین این خودروی بزرگ بدون تغییر باقیمانده، درحالی‌که اضافه شدن فناوری­‌های جدید، قیمت را نیز افزایش داده است.

دستیار صوتی آمازون الکسا با امکان کنترل برخی تنظیمات و لرزش فرمان در صورت خروج از خطوط، به صورت استاندارد برای اینفینیتی QX80 مدل 2023 پیش‌بینی شده است. نمایشگر 12.3 اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو با اتصال USB، از مدل سال قبل باقیمانده درحالی‌که شارژر بی‌سیم هم به تجهیزات کابین اضافه شده است.

مشتریان اینفینیتی QX80 مدل 2023 می‌­توانند این خودرو را در یکی از سه تریم Luxe ،Premium Select یا Sensory سفارش دهند.

اینفینیتی QX80 مدل 2023 از نظر فنی هم دستخوش تغییر نشده است و همچنان با پیشرانه 5.6 لیتری V8 با 400 اسب­‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور عرضه می­‌شود. خروجی پیشرانه از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به محور عقب یا تمام چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

به لطف ساختار مستقل از شاسی، ظرفیت یدک­‌کشی اینفینیتی QX80 به 3.855 تن رسیده است، درحالی‌که سیستم تعلیق عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار به صورت استاندارد عرضه می­‌شود.

فروش اینفینیتی QX80 مدل 2023 با قیمت پایه 72,200 دلار از مدتی پیش آغاز شده است، این رقم نسبت به سال گذشته، 1600 دلار افزایش نشان می‌­دهد.

انتظار می‌­رود که نسل جدید اینفینیتی QX80 با طراحی کاملاً جدید، با مدل 2024 معرفی شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی