پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیونینگ بی حد و مرز برای مکلارن 720S

در نمایشکاه تیونینگ SEMA امسال، شاهد حضور یک مکلارن 720S با تیونینگ سنگین Zacoe بودیم. این تیونر در اواسط سال 2021، فقط تعدادی رندر از بادی کیت عجیب 720S را رونمایی کرد و از آن تاریخ تا به امروز در حال تکمیل ساخت این بادی کیت بوده است. Zacoe در تولید این بادی کیت، از […]

سامیار راشد
سه شنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

در نمایشکاه تیونینگ SEMA امسال، شاهد حضور یک مکلارن 720S با تیونینگ سنگین Zacoe بودیم. این تیونر در اواسط سال 2021، فقط تعدادی رندر از بادی کیت عجیب 720S را رونمایی کرد و از آن تاریخ تا به امروز در حال تکمیل ساخت این بادی کیت بوده است. Zacoe در تولید این بادی کیت، از فیبر کربن تراکم بالا استفاده کرده که از این حیث می توان آنرا در رده بنتلی، آستون مارتین و مرسدس بنز قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این بادی کیت بدون شک یکی از سنگین ترین تیونینگ هایی بوده که روی مکلارن 720S صورت گرفته است. افزونه زیر سپر جلو، افزونه گلگیرها که عرض بدنه را بیشتر می کند، فلپ فیبرکربنی پشت گلگیر جلو، افزونه گلگیر عقب، دیفیوزر و باله غقب، از 720S موجود کاملأ جدیدی را خلق کرده است. در این میان نباید از رینگ های آلیاژی MV آن غافل شد. آرایش خروجی های اگزوز نیز همانند 765LT، بصورت ردیفی مابین چراغهای عقب قرار گرفته است.

همانطور که اشاره شد، این فقط یک کیت بدنه بوده و Zacoe برنامه ای را برای افزایش توان موتور و اصلاح فنی مکلارن  720S نداشته است. قیمت این بادی کیت، هنوز منتشر نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی