پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت-بنزین

بنزین سوپر چه شد؟

به گفته مدیرعامل پالایشگاه شازند اراک، در حال حاضر همه واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گازمایع و پروپیلن و دیگر محصولات در حال تولید است‌. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مجید رجبی‌ با اشاره به از سرگیری تولید بنزین سوپر در این واحد و تامین نیاز […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

به گفته مدیرعامل پالایشگاه شازند اراک، در حال حاضر همه واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گازمایع و پروپیلن و دیگر محصولات در حال تولید است‌.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مجید رجبی‌ با اشاره به از سرگیری تولید بنزین سوپر در این واحد و تامین نیاز استان تهران، اظهار کرد: واحد RFCC پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از واحدهای بسیار مهم و استراتژیک در این شرکت محسوب می شود که محصولات آن برای کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: همکاران سخت کوش ما و شرکت‌های دانش بنیان یا یک اقدام گروهی، پس از انجام عملیات پیچیده تعمیراتی و ساخت قطعه، مجدداً واحد مذکور را در مدار تولید قرار دادند.

رجبی بیان کرد: بدین ترتیب عملیات تعمیر و ساخت شیرآلات دچار نقص فنی و شفت‌های شیرآلات حساس در واحد RFCC درکمترین زمان ممکن با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل پالایشگاه شازند اراک در پایان گفت: در حال حاضر تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گازمایع و پروپیلن و دیگر محصولات در حال تولید است .

انتهای پیام/ منبع: فارس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی