پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرگ کن بلاک به علت تصادف با اسنوموبیل

مرگ ناگهانی کن بلاک راننده افسانه ای دریفت

در تاریخ دوم ژانویه 2023 در ساعت 14 بعد از ظهر، پلیس Wasatch گزارشی را مبنی بر تصادف یک اسنوموبیل در منطقه Mill Hollow دریافت کرد که عملیات جستجو و نجات با همکاری نیروی امداد پارک یوتا و سرویس جنگلی ایالت متحده آغاز شد. قربانی این تصادف کسی نبود جز کِن بلاک، راننده شهره نام […]

سامیار راشد
سه شنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۱

در تاریخ دوم ژانویه 2023 در ساعت 14 بعد از ظهر، پلیس Wasatch گزارشی را مبنی بر تصادف یک اسنوموبیل در منطقه Mill Hollow دریافت کرد که عملیات جستجو و نجات با همکاری نیروی امداد پارک یوتا و سرویس جنگلی ایالت متحده آغاز شد. قربانی این تصادف کسی نبود جز کِن بلاک، راننده شهره نام دریفت و یکی از ستارگان شبکه های اجتماعی که با چند قسمت برنامه دریفت Gymkhana با فورد فیستا تیونینگ شده به شهرت جهانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کِن بلاک 55 ساله با نام کامل کِنِت بلاک، در پارک یوتا در حال تفریح با اسنوموبیل بوده که در سراشیبی کنترل خود را از دست داده و اسنوموبیل روی او میفتد و جان خود را از دست می دهد. کِن بلاک با گروهی در حال اسنوموبیل سواری بوده اما به هنگام بروز حادثه، تنها بوده است. گروه پزشکی در حال بررسی دقیق تر علت مرگ وی می باشد.

کِن بلاک یکی توانمند ترین و با استعداد ترین رانندگان دنیا بود و استعداد خوبی هم در بازاریابی و مطرح کردن خودش داشت. علاوه بر خودرو، او در اسکیت برد، اسنوبرد و موتورسواری هم مهارت داشت و در دنیای رالی نیز چهره ای به نام بود. بد نیست بدانید که کن بلاک با همکاری دوست صمیمی اش به نام Damon Way، برند مشهور کفش و اسکیت برد DC Shoes را در دهه 90 تأسیس کردند که به سرعت توانست به شهرت چشمگیری برسد. کن بلاک و هسرش لوسی، دارای سه فرزند بودند.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی