پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید نظارتی از مرکز تماس امداد خودرو ایران

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو و هیات همراه در دومین بازدید خود در سال ۱۴۰۲، از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودروایران‌ و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی مستقر در سایت دو شرکت ایساکو و بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور نظارت بر […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ فروردین ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو و هیات همراه در دومین بازدید خود در سال ۱۴۰۲، از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودروایران‌ و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی مستقر در سایت دو شرکت ایساکو و بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور نظارت بر حسن اجرای طرح امداد و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در تعطیلات نوروزی، همچون سنوات گذشته، طبق برنامه‌ای مدون از نمایندگی‌های مجاز و گروه‌های امدادی و ستاد اجرایی بازدید به عمل می‌آورند.
بنابراین گزارش، بابک سلاجقه و هیات همراه در پنجمین روز سال با حضور در مرکز تماس شرکت امدادخودرو ایران و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی، از نحوه پاسخ‌گویی و مدیریت ارایه خدمات به مشتریان بازدید کردند.
در این بازدید، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در طرح پیش رو، 306 نمایندگی به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند و ناوگان امدادی مجهز با حضور 2500 اکیپ‌شیفت امدادی شرکت امدادخودرو ایران شامل ترکیبی از امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و 17 پایگاه ثابت امدادی ایران‌خودرو در حال خدمت‌رسانی به هم‌وطنان هستند.
این طرح که از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده به مدت ۲۰ روز تا ۱۴ فروردین امسال ادامه خواهد یافت.
ماشااله وردینی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در جریان این بازدیدها گفت: برای اجرای این طرح به بهترین شکل ممکن، اقداماتی مانند تامین قطعات مورد نیاز و به روز رسانی تجهیزات، در کنار ارایه آموزش‌های تکمیلی به کارکنان برای حسن اجرای طرح انجام شده است تا مشتریان اطمینان داشته باشند، درتعطیلات نوروز و در تمام طول سال خدماتی با کیفیت و بهینه را در شبکه خدمات پس از فروش دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، شماره سراسری 096440 امدادخودرو ایران، وب‌سایت www.096440.com و اپلیکیشن‌ ایساکو از جمله درگاه‌های مطمئن گروه صنعتی ایران‌خودرو برای ارایه خدمات خودرویی به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی