پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل خودروهای وارداتی از هفته آینده به مشتریان

سخنگوی وزارت صمت از تحویل خودروهای وارداتی از هفته آینده به مشتریان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اظهار کرد: تاکنون 1108 خودرو وارد و عرضه شده که از این تعداد بیش از 400 دستگاه، چانگان بوده و احتمالا هفته آینده دعوتنامه‌های آن‌ها برای مشتریان ارسال خواهد شد […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

سخنگوی وزارت صمت از تحویل خودروهای وارداتی از هفته آینده به مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اظهار کرد: تاکنون 1108 خودرو وارد و عرضه شده که از این تعداد بیش از 400 دستگاه، چانگان بوده و احتمالا هفته آینده دعوتنامه‌های آن‌ها برای مشتریان ارسال خواهد شد که وارد مرحله تکمیل وجه می‌شوند و می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. بنابراین تحویل اولین سری خودروهای وارداتی هفته آینده انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه عرضه خودروهای وارداتی طبق برنامه در حال انجام است و روال خود را در سامانه طی می‌کند، اعلام کرد: همچنین هفته آینده، در ادامه‌ی عرضه‌ خودروهای وارداتی، حدود 300 دستگاه هیوندای النترا عرضه خواهد شد. البته عرضه‌های سنگین‌تر (تعداد بالاتر) در مدل‌های متنوع‌تر، تقریبا از خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: خودروهای وارداتی در چند وضعیت ممکن است وجود داشته باشند، یا از کشتی در حال بارگیری هستند، یا در راه هستند، یا ترخیص شده و در گمرکات هستند یا بر خط تولید هستند؛ بنابراین خودروهای وارداتی در یکی از این مراحل، فرآیند واردات برای رسیدن به کشور را طی می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی