پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جرایم رانندگی چقدر افزایش می یابد؟

جانشین رئیس پلیس راهور اشاره کرد: پیشنهاد داده ایم جرایم رانندگی چند برابر شود و این افزایش بالای 200 تا 300 درصد است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور اعلام کرد: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

جانشین رئیس پلیس راهور اشاره کرد: پیشنهاد داده ایم جرایم رانندگی چند برابر شود و این افزایش بالای 200 تا 300 درصد است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور اعلام کرد: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.

وی افزود: سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، تجاوز به چپ، حرکات مارپیچ و رانندگی در حالت مستی از تخلفات رانندگی حادثه ساز هستند که پیشنهاد افزایش این جرایم را از طریق وزارت دادگستری داده ایم و این موضوع در هیأت دولت مطرح می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور اشاره کرد: پیشنهاد داده ایم جرایم رانندگی چند برابر شود و این افزایش بالای 200 تا 300 درصد است چراکه جریمه تخلفات حادثه ساز باید بتواند بازدارنگی ایجاد کند و فلسفه جریمه ایجاد بازدارندگی آن است.

سردار حسینی گفت: اگر هزینه جرم پایین باشد و فرد هزینه فایده کند و گاهی آن را انجام می‌دهد لذا در جهت افزایش بازدارنگی از تخلفات لازم است جرایم رانندگی افزایش یابد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی