پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریا

سایپا؛ پرچمدار پر محصول بازار

سایپایی های سال جدید را با شروعی چشم گیر آغاز کرده اند و قصد دارند تا 8 محصول جدید را وارد بازار کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  توسعه محصول‌ و ایجاد تنوع در سبد تولیدات از مهم ترین عواملی است که موجب می شود تا یک خودروساز سهم بیشتری در بازار داشته و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

سایپایی های سال جدید را با شروعی چشم گیر آغاز کرده اند و قصد دارند تا 8 محصول جدید را وارد بازار کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

توسعه محصول‌ و ایجاد تنوع در سبد تولیدات از مهم ترین عواملی است که موجب می شود تا یک خودروساز سهم بیشتری در بازار داشته و بتواند بر طیف گسترده ای از مشتریان تاثیر بگذارد سال هاست که بازار خودرو گرفتار کمبود محصول بوده و از همین حیث نمیتوانستیم بازار خودرو کشور را متنوع و گسترده تلقی کرد. خوشبختانه پاییز بی برگ بازار‌خودرو به پایان رسید و حالا خودروسازانی‌ همچون سایپا با برنامه ریزی دست به توسعه محصول و گسترده تر‌ کردن سبد محصولات خود زدند.

سایپایی ها نشان دادند که موضوع توسعه محصول از اهم اهدافشان بوده در روزهای سخت صنعت خودرو دست به معرفی و عرضه شاهین، پیش قراول تازه نفس خود زدند و این محصول باوجود اینکه در شرایطی دشوار تولید شد اما توانسته از خود کارنامه ای ممتاز بجا بگذارد. پرنده شکاری سایپا ضمن حضور‌ در بازار داخلی و جلب رضایت حداکثری توانسته در زمره لژیونرهای صنعت خودرو قرارگیرد آوازه اش در بازارهای صادراتی نیز بپیچد.

نارنجی پوشان جاده مخصوص به دنبال ایجاد تنوع هرچه بهتر در سبد محصولات خود، برنامه دارند تا ۸ محصول جدید را به بازار‌ عرضه کنند. عملکرد جالب توجه این خودروساز سبب شده تا سایپایی ها پرچمدار محصولات بومی در بازار باشند و ۶۰ درصد از سهم بازار خودروهای داخلی را به خود اختصاص دهند.

این خودروساز پر کار‌ با توسعه یکی از محصولات محبوب خود در سال های نچندان دور به نام ال ۹۰ از این‌ محصول با چهره ای جذاب و پیشرانه ای قدرتمند با عنوان جدیدی به نام کادیلا پرده برداری کرد. دیگر محصول تازه نفس سایپایی ها اطلس نام‌ دارد که در کلاس خودروهای هاچ‌ بک قرار می گیرد.

شاهین CVT و شاهین پلاس ۲ نسخه جذاب دیگر از پرنده خوش نفس سایپا است که این ۲ سدان هم از جمله محصولات جدید این خودروساز بوده که به زودی وارد میدان می شوند. از دیگر محصولات جدید سایپا می توان به سهند، آریا، پاژ و سیلک اشاره کرد که این خودروساز قصد دارد آن ها روانه بازار کند.

سایپا سال جدید را دست پر وارد بازاری شده که پس از گذشت ۴ سال دروازه هایش‌ به خودروهای وارداتی باز شده و بازار بیش از هر زمان دیگری در مقایسه با سال های گذشته میزبان خودروهای جدید است و سایپا به عنوان یکی‌ از‌موتورهای اصلی یکی از لوکوموتیوهای اقتصادی کشور شروعی چشم گیر داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی