پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروسازان خصوصی تا یکسال می توانند خودرو با قیمت بهمن ۱۴۰۱ بفروشند

خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روز گذشته و از ساعت ۱۰ صبح جلسه ای در سالن کنفرانس شورای رقابت برگزار شد که در این جلسه سید محمدرضا سیدنورانی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روز گذشته و از ساعت ۱۰ صبح جلسه ای در سالن کنفرانس شورای رقابت برگزار شد که در این جلسه سید محمدرضا سیدنورانی رئیس شورا، محمود دودانگه قائم مقام شورا، صالحی نیا و انصاری به عنوان اعضای شورای رقابت، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، مدیران ارشد وزارت صمت، مدیرکل دفتر تخصصی صنایع خودرو وزارت صمت و نمایندگان خودروسازان بخش خصوصی حضور داشتند.

سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور، در خصوص جلسه شورای رقابت با خودروسازان بخش خصوصی گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این جلسه اعلام کرد که نرخ ارز مبنا در محاسبه قیمت های اعلامی شورای رقابت ۲۸۵۰۰ تومان بوده است و برای اعمال نرخ ۴۳۰۰۰ تومان حال حاضر، باید محاسبات جدید انجام شود و افزایش دستمزد و سایر موارد در محاسبات جدید نیز مدنظر قرار گیرد.
به گفته وی، همچنین مقرر شد در صورت اختلاف میان قیمت محاسباتی جدید شورای رقابت و قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ خودروسازان خصوصی، شرکت های خودروسازی یک سال برای نزدیک کردن قیمت خود به نظر شورا فرصت داشته باشند.

وی با تعجب از اظهارات سخنگوی شورا در رسانه های مختلف در شب گذشته اشاره کرد: این اظهارات با توافقات جلسه صبح کاملا مغایر بود. اگر شورای رقابت نظر خود را تغییر داده است، حرف ما همان است که در جلسه گفته شد و لذا شورا در صورت پافشاری بر مواضع غیرکارشناسی خود باید مسئولیت کاهش تولید و تعطیلی خودروسازان بخش خصوصی را هم بپذیرد.

انتهای ‌پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی