بحران طراحی که در اوایل سالهای 2000 میلادی گریبانگیر صنعت خودرو شد، شرکتها را به این فکر انداخت که به گذشته رجوع کنند و برخی مدلهای خاطرهانگیز خود را به زندگی بازگردانند. تولید خودروهایی مثل کرایسلر پیتیکروزر و فولکسواگن بیتل از نتایج این تصمیم بود که برخی با استقبال و بعضی دیگر با عدم توجه […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
پیوستن شورولت به این موج، منجر به معرفی کانسپتی در نمایشگاه خودرو دیترویت 2000 و تولید مدل SSR شد؛ یک «پیکاپ روباز با سقف تاشوی فلزی» که به عنوان نماینده جنرال موتورز برای عقب نماندن از قافله تجدید حیات مدلهای کلاسیک وارد کارزار شده بود.
با وجود تجهیزات رفاهی کامل و پیشرانه قوی، مشتریان از شورولت SSR استقبال نکردند و خیلی زود از خط تولید کنار رفت. در ادامه «باما» همراه باشید تا ده نکته جالب از این خودرو را مرور کنیم:
در طول عمر شورولت SSR، دو پیشرانه برای آن به کار گرفته شد که مشخصات آنها در جدول زیر آمده است:
سال تولید | 2003-2004 | 2005-2006 |
---|---|---|
پیشرانه | 5.3 لیتری 8 سیلندر | 6 لیتری 8 سیلندر |
حداکثر قدرت (اسببخار) | 300 | 400 |
حداکثر گشتاور (نیوتنمتر) | 449 | 549 |
نحوه انتقال قدرت | محور عقب | محور عقب |
جعبهدنده | چهار سرعته اتوماتیک | شش سرعته دستی |
شتاب صفر تا صد (ثانیه) | 7.7 | 5.29 |
حداکثر سرعت (کیلومتر برساعت) | 200 | 203 |
وزن خالص (کیلوگرم) | 2159 | 2137 |
دیدگاه خود را بنویسید