پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو کی ام سی X5 کرمان موتور آماده ورود به بازار

به دنبال قیمت گذاری خودرو کی ام سی ایکس ۵ از سوی شورای رقابت، شرکت کرمان موتور تصمیم دارد تا برنامه فروش این خودرو جدید را اجرا کند.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

این خودرو با قیمت 1.329.100.000 تومان وارد بازار خواهد شد.

براساس این گزارش، زیبایی توام با قدرت مهمترین ویژگی کی ام سی X5 است که در اولین مواجهه به آن پی خواهید برد.

ک ام سی 5 (1)

رینگ های 18 اینچی با ترکیب تریم کروم برس خورده و مشکی پیانویی، چراغ های جلو و عقب با فناوری ال ای دی، چراغ های پیوسته عقب، سانروف پانارومیک دو تکه با قابلیت تشخیص مانع و سیستم پاور سانروف از جمله ویژگی های ظاهری خودرو ایکس ۵ است.

کی ام سی ایکس ۵، از سیستم صوتی شامل 10 بلندگو و یک ساب ووفر، نمایشگر مرکزی 12.8 اینچی، پشت کیلومتر دیجیتالی 7 اینچی، نورپردازی داخل بلندگو های جلو با قابلیت انتخاب از بین رنگ های مختلف، تهویه مطبوع الکترونیکی با قابلیت پنل لمسی، کنسول میانی مجهز به سرد کن (coolbox) و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت به همراه گرمکن و حافظه بهره می برد.

ک ام سی 5 (2)

در خصوص تجهیزات و امکانات KMC X5 می توان به دوربین 360 درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، حافظه آینه های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده)، ترمز پارک برقی، کروز کنترل و فرمان چرمی D-cut اشاره کرد که رانندگی آسان، راحت و ایمن را در پی خواهد داشت.

خودرو کی ام سی ایکس ۵، از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) و استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد که 172 اسب بخار قدرت با حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر دارد.

ک ام سی 5 (3)

ابن خودرو به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچهDCTتجهیز شده است و دارای سیستم فرمان برقی EPS می باشد و سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی است. برای اطلاع از دیگر مشخصات و امکانات خودرو ایکس ۵ می توانید به سایت شرکت کرمان موتور مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی