پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتو اکسپو تهران

اتو اکسپو تهران ، نمایشگاهی متفاوت تر از قبل برای صنعت خودرو خواهد بود

پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته تهران قرار است در 7 روز از 9 تا 15 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شود

javankhodro
چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته تهران قرار است در 7 روز از 9 تا 15 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شود و روز نخست این نمایشگاه به صورت اختصاصی به خبرنگاران برای پوشش مناسب اخبار و محصولات جدید خودروسازان تعلق دارد و 6 روز باقی مانده برای بازدیدکنندگان عمومی و علاقه‌مندان به خودرو خواهد بود.

روز گذشته اولین نشست خبری این رویداد با حضور  مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین، امید نجبا رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی آفتاب و جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس به عنوان مهمان برگزار شد.

مریم شفیعی با اشاره به سابقه 33 ساله کانون ایران نوین در برگزاری رویدادها و نمایشگاه ها گفت: نمایشگاه صرفا غرفه و فضا فروشی نیست که برگزار شود و تمام شود، باید تاثیر در صنعت خودرو بگذارد و اقتصاد حوزه خودرو را متحول کند. ما برای این نمایشگاه برنامه ریزی مدون کرده ایم و قرار است هر روز از آن ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشد و در واقع هر روز تم مخصوص خود را دارد. مثلا یکی از روزها با نام روز حفاظت از محیط زیست و کیفیت رقم می خورد.

نجبا، رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در ادامه اظهار کرد: در طراحی لوگو اتو اکسپو تهران 1402 از پنج رنگ مختلف استفاده شده که نشان دهنده 5 بخش مجزا در این نمایشگاه است. همچنین برنامه های جانبی جذابی نظیر تست درایو، نشست های تخصصی و عمومی و پنل های گوناگون تدارک دیده شده تا بازدیدکنندگان در اتمسفری متفاوت این رویداد را تجربه کنند.

وی با اشاره به اینکه کانون ایران نوین یک اکوسیستم کامل از بازاریابی، برندینگ ، تبلیغات و تاثیرگذاری های رسانه ای است عنوان کرد: سال های قبل نمایشگاه محدود به خودروهای چینی بود، اما حالا که مسیر واردات خودرو نیز باز شده شاهد حضور تمامی شرکت ها اعم از تولید کنندگان و وارد کنندگان در رده های مختلف خواهیم بود که این خود به جذابیت نمایشگاه می افزاید و تا همین حالا نیز بیشتر ظرفیت نمایشگاه تکمیل شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی