پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یاماها PG-1

یاماها PG-1 به یاد دهه 70 فقط در تایلند عرضه می شود

یاماها PG-1 مدل 2024 جدیدترین عضو خانواده موتورسیکلت‌های کلاس Underbone یا همان موتورسیکلت‌های سبک و اقتصادی موسوم به Cab ژاپنی‌هاست.

فاطمه علی اصغری
پنجشنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

شرکت این محصول را یک موتورسیکلت مخصوص سبک زندگی در فضای باز معرفی کرده است. یاماها برای اولین‌بار این موتورسیکلت را در بازار تایلند به نمایش درمی‌آورد.

مشخصات فنی یاماها PG-1

شاید عجیب باشد ولی برای این محصول در ظاهر ساده یک پیشرانه 115 سی‌سی هوا-خنک در نظر گرفته شده، که از روی یاماها Finn برداشته شده است. از نظر طراحی PG-1 به سبک مدل‌های ادونچر و اسکرامبلر شکل گرفته تا بتواند با نزدیک‌ترین رقیب خود هوندا CT125 و مدل Ranger Max Explorer از شرکت مالزیایی Aveta مبارزه کند.

فنرهای دوگانه قابل تنظیم در عقب PG-1 باعث شکل‌گیری فاصله 190 میلی‌متری از سطح زمین شده است.

یاماها PG-1

زیبایی خاص این موتورسیکلت را باید مدیون لاستیک‌های 17 اینچی آن باشیم. انتظار می‌رفت که برای این محصول سبک از ترمز دیسکی در چرخ جلو و ترمز کاسه‌ای در چرخ عقب استفاده شود.

مشخصات ظاهری یاماها PG-1

ازجمله ویژگی‌های خاص این موتورسیکلت می‌توان به بازوهای تلسکوپی جلوی آن اشاره کرد، هم‌چنین پوشش لاستیکی محافظ برای مسیرهای ناهموار خارج جاده‌ای نیز می‌تواند خبر خوبی برای راکبان باشد. با دسته فرمان عریض و چراغ جلوی هالوژنی گرد این محصول به سبک اسکرامبلرهای دهه 70 نزدیک شده است.

یکی از بخش‌های محبوب موتورسیکلت‌های کلاس آندربون رنگ‌بندی ویژه آنهاست. یاماها نیز با توجه به این موضوع برای PG-1 چهار رنگ جذاب زرد، آبی، سیاه و قهوه‌ای را در نظر گرفته است. تا این لحظه شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت محصول فوق را منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی