پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل اولین سری از جتا VS5 و جتا VS7 به مشتریان ماموت خودرو

امروز به طور نمادین، ماموت خودرو محموع 100 دستگاه از جتا VS5 و جتا VS7 های وارداتی را به مشتریاش تحویل داد

مهدی درفشی
سه شنبه - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛

امروز به طور نمادین، ماموت خودرو محموع 100 دستگاه از جتا VS5 و جتا VS7 های وارداتی را به مشتریاش تحویل داد و احتمالا به‌زودی شاهد انتشار آگهی فروش برخی این خودروها توسط خریداران در پلتفرم‌های آنلاین فروش خودرو باشیم. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مسئولین ماموت خودرو در مراسم تحویل محصولات جتا، حداکثر تا اواسط زمستان سال جاری نیز مجموع 500 دستگاه از جتا VS5 و جتا VS7 به خریداران تحویل خواهد شد.

باید خاطر نشان کرد که ماموت خودرو مجموع آمار فروش هزار دستگاهی از دو محصول جدیدش در سامانه عرضه خودروهای وارداتی به ثبت رسانده است. محصولات جتا با توجه به بهره‌وری از تکنولوژی، پلتفرم و قوای فنی فولکس واگن، به ظاهر چینی اما در باطن آلمانی است. همین شاخصه سبب می‌شود تا جتا VS5 و جتا VS7 در بازار ایران نسبت به برخی از خودروهای چینی موجود، قابل اعتمادتر باشد.

جتا VS5 و جتا VS7 از لحاظ پلتفرم، پیشرانه و گیربکس بایکدیگر شباهت دارند. پیشرانه به کار رفته در این دو کراس اوور چینی، توانایی تولید 148 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را دارد و انتقال نیروی آن به محور جلو نیز توسط جعبه دنده شش سرعته AT آیسین منتقل می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی