پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیارا پرایم

جذابیت به سبک مکث موتور / تیارا پرایم رونمایی شد

در ادامه رونمایی‌های انجام شده در روز مخصوص خبرنگاران (Press Day) نمایشگاه خودرو تهران، مکث موتور از نسخه جدید تیارا رونمایی کرد. تیارا پرایم از این پس قرار است تا راه کراس اوور قبلی را در بازار ایران ادامه دهد. باید درنظر داشت که تیارا پرایم – از لحاظ ظاهری و کیفی – یکی از […]

مهدی درفشی
دوشنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۲

در ادامه رونمایی‌های انجام شده در روز مخصوص خبرنگاران (Press Day) نمایشگاه خودرو تهران، مکث موتور از نسخه جدید تیارا رونمایی کرد. تیارا پرایم از این پس قرار است تا راه کراس اوور قبلی را در بازار ایران ادامه دهد.

باید درنظر داشت که تیارا پرایم – از لحاظ ظاهری و کیفی – یکی از جذاب‌ترین کراس‌ اوورهایی است که به‌زودی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود.

 

کراس اوور جدید مکث موتور، مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با سیستم تزریق مستقیم سوخت است که ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند‌. جعبه دنده تیارا پرایم نیز از نوع هفت سرعته دوکلاچه است و به واسطه آن، نیروی موتور به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود‌.

از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی مکث تیارا پرایم نیز می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل کشش و پایداری، سامانه کمکی حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، دوربین 360 درجه، سامانه کنترل فشار باد لاستیک ها، ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، سامانه ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، کلاستر 10.1 اینچی، کروز کنترل تطبیقی، تهویه مطبوع خودکار دوال، سامانه پیشگیری از برخورد، سامانه حرکت بین خطوط، رادار نقطه کور، دستگیره‌های مخفی درب‌ها، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی‌های جلو و سانروف پانورامیک اشاره کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی