پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سازمان حمایت

سازمان حمایت: جلسه‌ای برای ‌قیمت‌گذاری جدید خودرو‌ نداشتیم

یک مقام مسئول در سازمان حمایت گفت: هیچ جلسه‌ای درخصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی و قیمت‌گذاری جدید برگزار نشده است.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

پیرو برخی شایعات مطرح شده درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی، پیگیری‌ها در این خصوص از سازمان حمایت حاکی از آن است که در رابطه با قیمت‌گذاری خودرو و یا افزایش قیمت خودرو هیچ جلسه‌ای در سازمان حمایت و شورای رقابت برگزار نشده است.

یک مقام مسئول در سازمان حمایت در این رابطه گفت: سازمان حمایت بر اساس درخواست خودروسازان قیمت‌های پیشنهادی خودروسازان را بررسی و پس از بررسی‌های کارشناسی، قیمتی را برای خودرو در نظر می گیرد، سپس قیمت‌های کارشناسی شده سازمان حمایت به شورای رقابت ارسال و در آنجا نیز مورد بررسی قرار می گیرد و نهایی می‌شود.

این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهار داشت: پس از این مرحله شورای رقابت قیمت‌های مصوب شده را به سازمان حمایت ارسال می‌کند و سازمان حمایت نیز قیمت نهایی را به وزارت صمت ابلاغ و وزارت صمت به خودروساز ابلاغ می کند.

وی بیان داشت: تا امروز هیچگونه اقدامی در خصوص قیمت‌گذاری خودروهای داخلی برای 1403 و تعیین قیمت جدید خودرو، صورت نگرفته است.

بنابراین گزارش جلسه امروز شورای رقابت درموضوع بررسی چگونگی اجرای دستورالعمل و چالش‌های پیش رو در تنظیم بازار خودرو سواری نیز به علت عدم حضور وزیر صمت لغو شد.

منبع: فارس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی