در دورهای که صنعت حملونقل و لجستیک نقشی کلیدی در رشد اقتصادی ایفا میکند، شرکت آرین دیزل بهعنوان یک نیروی تحولآفرین در بخش خودروهای تجاری ایران ظاهر شده است.
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
در دورهای که صنعت حملونقل و لجستیک نقشی کلیدی در رشد اقتصادی ایفا میکند، شرکت آرین دیزل بهعنوان یک نیروی تحولآفرین در بخش خودروهای تجاری ایران ظاهر شده است. مرور سیر فعالیتهای این شرکت از سال 1393، نشان دهنده حرکت روی یک مسیر صعودی به سمت کسب سهم از بازار با تعهد به عرضه محصولات با کیفیت و شکلدهی شبکه خدمات پس از فروش گسترده و حرفهای است که این شرکت را به یکی از سه بازیگر اصلی بازار خودروهای تجاری سبک (کامیونت) ایران تبدیل کرده است.
یکی از دلایل اصلی موفقیت این سالهای آرین دیزل، بدون شک انتخاب برند جک به عنوان شریک تجاری اصلی خود بود. همکاری با JAC، به عنوان یکی از خودروسازان برجسته چینی با تصویر برند قوی در بازارهای بینالمللی،منجر به ترکیب دانش فنی و تجربه جهانی JAC در زمینه تولید خودروهای تجاری با شناخت عمیق و درست از بازار ایران، نیروی انسانی متخصص و زیرساختهای مناسب و به روز آرین دیزل شد که نتیجه آن ارائه محصولات با کیفیت و با هزینههای نگهداری و استهلاک کم در جهت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل سبک ایران در کنار جلب اعتماد مصرفکننده بوده است.
موفقیت آرین دیزل در بازار رقابتی خودروهای تجاری ایران با حضور رقبایریشهدار و قدرتمند نشان از درک صحیح پیچیدگی های بازار و نیاز مصرفکنندگان شخصی و سازمانی دارد که تنها از راه انجام تحقیقات بازارجامع، پیگیری مستمر روندهای بازار و تحلیل آنها، رصد فعالیتهای رقبا و ارتباط مستقیم با فعالین حوزه حمل و نقل به دست میآید و نتیجه آن طراحی و تولید محصولاتی با مزیتهای رقابتی قابل توجه است که پاسخگوی نیازهای اساسی صنعت پخش و توزیع میباشند.
مقایسه آمار تولید تجاریسازان در بخش خودروهای تجاری سبک در سه سال گذشته حاکی از برتری عددی آرین دیزل نسبت به سایر رقبا است و این شرکت موفق شده با کسب سهم بازار نزدیک به 25 درصدی جایگاه دوم بازار را برای سه سال متوالی تصاحب کند.
عرضه محصولات متناسب با نیاز بازار و با کیفیت بالا، گستردگی شبکه خدمات پس از فروش و ارائه خدمات سریع در تمام نقاط کشور، هزینه نگهداری و استهلاک پایین کامیونت جک ، دوره گارانتی بیشتر نسبت به رقبا، تامین قطعات اصل با گارانتی در کمترین زمان ممکن، طراحی محصولات متناسب با کاربریهای رایج و … عواملی هستند که منجر به ایجاد بیشترین ارزش خرید برای کامیونت JAC نسبت به سایر رقبا در بازارشده است.
تمامی این ویژگیها و برتری در ارزش خرید نسبت به رقبا کامیونتهای JAC را به انتخاب اول مصرف کنندگان برای خرید کامیونتهای صفر ودست دوم تبدیل کرده است.
بنابراین میتوان گفت جایگاهیابی کامیونت برند جک به گونهای انجام شده است که بتوانند بیشترین ارزش را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه دهند طوری که این روزها این محصول به یکی از انتخابهای اصلی مخاطبینتبدیل شده است.
با درک این موضوع که کیفیت محصول تنها یکی از جنبههای افزایش رضایت و نگهداشت مشتری است و با پی بردن به نقش انکار ناپذیر کیفیت ارائه خدمات پس از فروش در ساخت و حفظ اعتماد مشتریان و حفظ موقعیت در بازار رقابتی، آرین دیزل با ایجاد ارتباط و همکاری با متخصصترین و خوشننامترین ارائهدهندگان خدمات فنی خودروهای تجاری در مناطق مختلف کشور یک شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایجاد کرده است تا بتواند با ارائه خدمات و پشتیبانی قوی در نقاط اصلی و مسیرهای استراتژیک شبکه حمل و نقل جادهای ایران در کوتاهترین زمان ممکن و به شکل مستمر، تجربه خوشایندی برای رانندگان و مشتریان سازمانی ایجاد کند.
در همین راستا امداد جادهای آرین دیزل جهت امدادرسانی 24 ساعته در سراسر کشور توسط متخصصین با تجربه این شرکت به کامیونتهای جک فعالیت خود را از سال 1403 آغاز کرد. خودروهای امدادی آرین دیزل جهت عیبیابی و ارائه انواع خدمات فوری و تعویض قطعات در محل یا انتقالخودرو به تعمیرگاه تجهیز شدهاند.
همچنین سیستم تامین قطعات به گونهای طراحی شده است که تامین قطعات مصرفی و یا اصلی خودروها با مناسب ترین قیمت در تمام گستره شبکه خدمات پس از فروش و به سرعت در دسترس باشند. نکته آخر سیستم نظارتی و ارزیابی است که عملکرد نمایندگان را به طور مداوم ارزیابی کرده و با در نظر گرفتن طرحهای تشویقی انگیزه لازم برای ارائه خدمات برتر به مراجعه کنندگان را ایجاد میکند.
در انتها، آرین دیزل به عنوان یکی از سه بازیگر اصلی بازار خودروهای تجاری سبک ایران خود را به نوآوری، حفظ کیفیت و افزایش رضایت مشتریانمتعهد میداند و برای حفظ و تداوم جایگاه خود به عنوان انتخاب اول مصرف کنندگان برای خرید یا ارتقای وسایل نقلیه خود میکوشد و با اتکا بر پشتوانه قوی برند خود و JAC ، زیرساختها و سرمایه انسانی و رویکرد مشتریمحور، میتواند جایگاه خود را در بازار خودروهای تجاری ایران حفظ و تقویت کرده و در برنامه پیش روی خود، رتبه اول بازار خودروهای سبک تجاری را کسب کند.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید