پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطار

فروش بلیط درجه یک قطار برای کوپه درجه 3

بنا به گزارش مسافران یکی از شرکت های ریلی در اقدامی کلاهبردارانه با فروش بلیط درجه یک قطار صندلی هایی در کوپه های کم کیفیت در اختیار افراد قرار میدهد. یکی از شرکت‌های ریلی بزرگ کشور در اقدامی خلاف انصاف و عدالت، در قطارهای مسافری خود، چند واگن بی کیفیت را به واگن‌های درجه یک […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

بنا به گزارش مسافران یکی از شرکت های ریلی در اقدامی کلاهبردارانه با فروش بلیط درجه یک قطار صندلی هایی در کوپه های کم کیفیت در اختیار افراد قرار میدهد.

یکی از شرکت‌های ریلی بزرگ کشور در اقدامی خلاف انصاف و عدالت، در قطارهای مسافری خود، چند واگن بی کیفیت را به واگن‌های درجه یک و نو متصل کرده، اما برای همه این واگن‌ها بلیت درجه یک به فروش می‌رساند.

اصل ماجرا را از زبان یکی از مسافران این شرکت بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم . در روز جمعه مورخ 1395/02/03 قطار شماره 3…. مربوط به شرکت( ب. ر) ساعت 21:35 مشهد را به مقصد تهران کرد.

من به همراه خانواده و دیگر دوستانم که آنها هم با خانواده خود بودند سوار قطار شدیم اما از کیفیت قطار رضایت نداشتیم و احساس کردیم پولی که از ما برای این قطار گرفته اند بیش از کیفیت این قطار است.

ما در کوپه های سالن 10 و 11 قطار بودیم و بعضی از دوستان ما نیز در سالن 4 قطار بودند.

هنگامی که به دیدار آنها رفتیم مشاهده کردیم کیفیت واگن های 5 و 4 و 3 بسیار بهتر از واگن های ماست به سراغ بلیت هایمان رفتیم. با خود فکر کردیم که شاید بلیت ما با دیگر دوستانمان متفاوت است. اما مشاهده کردیم که بلیت ها و قیمت آن هیچ فرقی نمی کند.

متاسفانه، شرکت ریلی بنیاد بلیت هایی را به عنوان درجه 1 سروش فروخته بود و مبلغ 85400 تومان را از هر مسافر اخذ کرده بود اما فقط سه واگن این قطار دارای کوچه های درجه 1 سروش بود و مابقی واگن ها، واگن هایی با کیفیت پایین بودند.

از این موضوع به شدت عصبانی شده بودیم که این شرکت به چه زیرکی سر مردم بیچاره کلاه گذاشته است. در کوپه خود نشستیم و منتظر شدیم تا رئیس قطار برای کنترل بلیت ها به کوپه ما بیاید. رئیس آمد و موضوع را با ایشان طرح کردیم ایشان عنوان نمود حق با شماست شرکت بارها این کار را کرده است و ما این موضوع را نیز گزارش کرده ایم اما گوش کسی بدهکار نیست.

به علاوه ما و دوستان خود به بازرسی رجا تماس و اظهارات خود را شرح دادیم اما آنها نیز پیگیر نکردند. شاید رئیس قطار راست گفته باشد  که بعضی از افراد دستشان در یک کاسه است.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها : بلیط قطارقطار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی