پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

New_MVM_315_sport_ام وی ام 315 اسپورت

New MVM 315 Sport با ظاهری جدید عرضه می شود

ام وی ام 315 محصول موفق مدیران خودرو در بین جوانان بود که شرکت چری با عرضه فیس لیفت این محصول موفقیت آنرا افزایش داد. در این فیس لیفت قطعات فنی علاوه بر ظاهر تغییر کردند و اشکالات رایج مدل قبلی از بین رفت و طراحی داخلی جذاب تر شد. حالا New MVM  315 Sport […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

ام وی ام 315 محصول موفق مدیران خودرو در بین جوانان بود که شرکت چری با عرضه فیس لیفت این محصول موفقیت آنرا افزایش داد. در این فیس لیفت قطعات فنی علاوه بر ظاهر تغییر کردند و اشکالات رایج مدل قبلی از بین رفت و طراحی داخلی جذاب تر شد.

حالا New MVM  315 Sport دستخوش تغییراتی جدید به منظور افزایش جذابیت ظاهری شده است. این تغییرات شامل جلو پنجره ای بزرگتر با ظاهری اسپرت تر و تغییر فونت لوگو در قسمت عقب است. در قسمت داخل خودرو از صندلی های چرمی با دوخت و جنس مناسب استفاده شده است تا بیشتر مطابق سلیقه جوانان باشد.

New_MVM_315_sport_ام وی ام 315 اسپورت_فضای داخلی

با گذر از صندلی ها و با نگاه به داشبرد این خودرو یک LCD  لمسی خودنمایی می کند که کاملاً فضای داخلی این خودرو را از همردیفانش متمایز کرده است. این صفحه نمایش لمسی 7 اینچی علاوه بر دارا بودن تمامی سیستم های پخش صوتی و تصویری، مجهز به سیستم رهیاب و نقشه خوان (GPS Navigator) نیز می باشد. در این صفحه نمایش همینطور با کمک دوربین بسیار با کیفیت دنده عقب به راحتی کنترل خودرو را در حالت دنده عقب در اختیار داشت. کمی آنطرف تر در کنار فرمان این خودرو نیز سیستم های کنترل کننده پخش در جایی کاملاً مناسب تعبیه شده اند تا کار را برای راننده آسان تر کنند.

New_MVM_315_sport_ام وی ام 315 اسپورت_فضای داخلی-2

به طور کلی تغییرات ایجاد شده در این خودرو در طول زمان و بهبود های کیفی این عضو شرکت مدیران خودرو چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ظاهری، این محصول را بیشتر از پیش به محصولی اسپرت، جذاب و جوان پسند تبدیل کرده است که با توجه به تنوع رنگی و همینطور سرویس های قابل قبول شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تضمین محصولی مطمئن و قابل اعتماد را به مشتریان خود می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی