پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

2010 تا 2020 دهه ایمنی

مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خبر داد: عضویت ایران در کمیسیون سیاستگذاری موبیلیتی و گردشگری فدارسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) استقبال رانندگان اتوبوس‌های بین شهری از کارگاه‌های“هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنید” مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از عضویت ایران در کمیسیون سیاستگذاری موبیلیتی و گردشگری فدارسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) ، خبر داد و گفت: […]

javankhodro
شنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۴

مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خبر داد:

عضویت ایران در کمیسیون سیاستگذاری موبیلیتی و گردشگری فدارسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)
استقبال رانندگان اتوبوس‌های بین شهری از کارگاه‌های“هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنید”

مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از عضویت ایران در کمیسیون سیاستگذاری موبیلیتی و گردشگری فدارسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) ، خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه‌های پروژه فرهنگی آموزشی “هنگام خواب آلودگی رانندگی نکنید” برای رانندگان اتوبوس‌های بین شهری در مشهد آغاز شده و مورد استقبال این قشر قرار گرفته است. موضوعاتی چون آشنایی با قوانین و مقررات (تخصصی و مهارتی)، رفتار ترافیکی و اختلال خواب (فیزیولوژی خواب) از محورهای این کارگاه ها بوده که از 29 اردیبهشت شروع به کار کرده است. مسیر تهران-مشهد از مسیرهای پر سانحه به دلیل خواب آلودگی رانندگان بوده و همین باعث شده که این پروژه در فاز اول برای 5000 راننده و در مشهد توسط 60 مربی متخصص اجرا شود. ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار مجله تخت گاز که هدف اصلی این کارگاه ها چه بوده، عنوان کرد که ایجاد سفرهای ایمن گردشگری و توسعه ایمنی راه ها از اهداف اصلی کانون است.

وی همچنین خاطر نشان کرد که در حال حاضر 8 کشور ایران، نیوزلند، شیلی، اسپانیا، فرانسه، بلژیک، هلند و کانادا عضو شورای سیاستگذاری فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی هستند که این عضویت پس از 2 سال قابل تمدید است.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی