پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

GLC

مرسدس GLC سوخت سلولی سال آینده به بازار می رسد

شرکت مرسدس قصد داشته سال 2017 مدل سلول سوختی GLC را با محدوده 500 کیلومتری راهی بازار کند. فناوری سوخت سلولی بخش جدای ناپذیر استراتژی سیستم درایو دایملر محسوب می شود. چنین سوختی در کنار مصرف اقتصادی محدوده بیشتری نسبت به سوخت الکتریکی پوشش می دهد. بنابراین سوخت سلولی می تواند برای اتوبوس های شهری بسیار […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

شرکت مرسدس قصد داشته سال 2017 مدل سلول سوختی GLC را با محدوده 500 کیلومتری راهی بازار کند. فناوری سوخت سلولی بخش جدای ناپذیر استراتژی سیستم درایو دایملر محسوب می شود. چنین سوختی در کنار مصرف اقتصادی محدوده بیشتری نسبت به سوخت الکتریکی پوشش می دهد.

بنابراین سوخت سلولی می تواند برای اتوبوس های شهری بسیار کارآمد باشد. نسل بعدی GLC نیز قرار است سال آینده با سوخت سلولی که توسط مهندسان دایملر طراحی شده، به بازار ورود پیدا کند. GLC سوخت سلولی به باتری لیتیوم یونی بزرگی مجهزست تا نوآوری بیش از یک مدل سوخت سلولی داشته باشد.

امتیاز 9 کیلووات ساعتی اضافی برای موتور الکتریکی به کار خواهد آمد و می تواند خودرو را در حالت خارج از سوخت سلولی حرکت دهد. همچنین سیستم ترکیبی سوخت سلولی و باتری می تواند عملکرد بالایی ارائه داده و طیف حرکتی GLC را به 500 کیلومتر برساند.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی دایملر رجوع نمایید.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی