پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز-لوگو

کلاس A به جمع سدان‌های مرسدس بنز اضافه می‌شود

مرسدس بنز قصد دارد با اضافه کردن سدان A کلاس بر روی پلتفرم MFA سبد محصولات خود را توسعه دهد. این پلتفرم در حال حاضر در A کلاس هاچ بک، B کلاس، CLA سدان، کوپه و شوتینگبریک و نهایتا کراس اوور کلاس GLA استفاده می‌شود. به گزارش سایت اتوکار مرسدس بنز قصد دارد با اضافه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۶ دی ۱۳۹۵

مرسدس بنز قصد دارد با اضافه کردن سدان A کلاس بر روی پلتفرم MFA سبد محصولات خود را توسعه دهد. این پلتفرم در حال حاضر در A کلاس هاچ بک، B کلاس، CLA سدان، کوپه و شوتینگبریک و نهایتا کراس اوور کلاس GLA استفاده می‌شود.

به گزارش سایت اتوکار مرسدس بنز قصد دارد با اضافه کردن سدان A کلاس بر روی پلتفرم MFA سبد محصولات خود را توسعه دهد. این پلتفرم در حال حاضر در A کلاس هاچ بک، B کلاس، CLA سدان، کوپه و شوتینگبریک و نهایتا کراس اوور کلاس GLA استفاده می‌شود.

در مقایسه با کلاس CLA، سدان A کلاس شباهت بیشتری با فرم متداول یک سدان داشته و در نتیجه کابینی بزرگ تر به ویژه در صندلی های عقب دارد. چیزی که قابل حدس می‌باشد این است که این سدان از نمونه های بزرگ تر C کلاس، E کلاس و S کلاس در شکل ظاهری الهام بگیرد.

مرسدس گفته است بازار هدف اصلی برای A کلاس سدان، آمریکا و چین می‌باشد که اتومبیل های سدان به هاچ بک ترجیح دارند. با این حال گفته شده نسخه فرمان راست A کلاس سدان نیز تولید خواهد شد.

همانند بسیاری از سدان هایی که در چین تولید شده، A کلاس جدید در دو فرم استاندارد و کشیده (لانگ ویلبیس) ساخته خواهد شد که مورد دوم بطور اختصاصی برای بازار چین خواهد بود.

نسل دوم پلتفرم MFA از هر دو آرایش دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل پشتیبانی خواهد کرد. در خصوص این سدان پیش بینی می‌شود همانند نسخه هاچ بک مجهزترین تیپ آن AMG 45 مجهز به موتور ۲ لیتری توربو با آرایش چهار چرخ متحرک خواهد بود.

تصاویر مخفیانه از پروتوتایپ نسل بعدی هاچ بک A کلاس در اکتبر گذشته ثبت شد. این هاچ بک تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ معرفی شده و احتمالا در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

بنابراین به گفته این نشریه انگلیسی سدان A کلاس نیز احتمالا در همان زمان عرضه خواهد شد و این احتمال نیز وجود دارد که خودروساز آلمانی با عرضه جداگانه هریک از نمونه های سدان بازار بیشتری برای آن کسب کند.

مرسدس بنز فناوری جدیدی به نام نور دیجیتال را معرفی کرد

کدام خودروسازها بیشترین و کمترین فراخوان را داشته‌اند؟

ایران خودرو دیزل با همکاری مرسدس بنز اتوبوس گازسوز تولید می کند

مرسدس بنز هم به سازندگان پیکاپ پیوست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی