پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو_لوگو

قطعات یدکی مدیران خودرو با هولوگرام از نیمه دوم امسال

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت : ابتدای نیمه دوم سال کلیه قطعات یدکی شرکت مدیران خودرو با هولوگرام عرضه خواهد شد . رادین پیمان فر افزود : به دنبال ورود کالاهای تقلبی و غیر اصلی و سو استفاده از برندهای Chery و MVM، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت : ابتدای نیمه دوم سال کلیه قطعات یدکی شرکت مدیران خودرو با هولوگرام عرضه خواهد شد .

رادین پیمان فر افزود : به دنبال ورود کالاهای تقلبی و غیر اصلی و سو استفاده از برندهای Chery و MVM، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو مصمم به نصب هولوگرام بر روی قطعات خود جهت امکان تشخیص قطعات اصلی از تقلبی شده است .

وی اظهار داشت: در حال حاضر استراتژی اشباع بازار قطعات یدکی با جدیت در حال پیشرفت است به طوری که طی 2 ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ، فروش قطعات این شرکت 66 درصد افزایش داشته است .

وی همچنین به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو طی سه ماه آخر سال 93 پرداخت و افزود: ارتقا مستمر کیفیت به همراه دسترسی راحت تر به قطعات اصلی این شرکت از یک سو و بالا بردن دانش فنی پرسنل نمایندگی ها و تعریف پروژه های بهبود فرآیند از سوی دیگر باعث شده است تا در سال 93 رشد مناسبی در حوزه رضایت مشتری به وجود آید و این رشد در سال جاری نیز با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت .

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه با توجه به ضریب تامین قطعات یدکی در شبکه نمایندگی های مدیران خودرو گفت: امروز با کمال افتخار اعلام می نماییم که بیشتر از 96 درصد از قطعات درخواستی نمایندگان بلافاصله تامین و در اختیار آنها قرارمی گیرد که این درصد تامین در نوع خود بی نظیر است .

پیمان فر در پایان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه واردات قطعات یدکی افزود : شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با کمک انجمن صنفی خدمات پس از فروش به دنبال آن است تا درصورت همکاری ارگانهای مربوطه با ایجاد تفاوت در هزینه های گمرکی واردات قطعات یدکی اوریجینال شرکتهای خدمات پس از فروش با قطعات غیر اصلی و بعضا تقلبی و فاقد کیفیت که عمدتا توسط افراد و شرکتها متفرقه به بازار عرضه می شوند ، بازار قطعات یدکی را برای مصرف کنندگان ایمن تر نماید.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی