پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه شهر آفتاب

برپایی نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال

نمایشگاه خودرو تهران بعد از ۱۱ سال استراحت حالا قرار است استارت خود را با حضور شرکتهای خودروسازی و واردکنندگان خودرو در سرزمین جدید نمایشگاهی بزند. نمایشگاه خودرو تهران که از آخرین حضورش در لیگ نمایشگاههای خودرو کشور ۱۱ سال می گذرد، حالا با انتخاب ترکیبی از خودروسازان داخلی و خارجی پا به میدان رقابت […]

javankhodro
جمعه - ۱ بهمن ۱۳۹۵

نمایشگاه خودرو تهران بعد از ۱۱ سال استراحت حالا قرار است استارت خود را با حضور شرکتهای خودروسازی و واردکنندگان خودرو در سرزمین جدید نمایشگاهی بزند.

نمایشگاه خودرو تهران که از آخرین حضورش در لیگ نمایشگاههای خودرو کشور ۱۱ سال می گذرد، حالا با انتخاب ترکیبی از خودروسازان داخلی و خارجی پا به میدان رقابت خواهد گذاشت.
نمایشگاه بین المللی تهران حالا در استادیوم تازه تاسیس  نمایشگاهی تهران ( شهر آفتاب) خود را برای حضور تماشاچیان بیشمار خودرو آماده می کند و قصد دارد رقبای خود در شهرهای دیگر را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و دوباره نام خود را در بین مدعیان نمایشگاه های خودرو کشور مطرح کند.
هر ساله نمایشگاه های متعددی در شهرهای مختلف کشور میزبان خودرویی هاست و در این بین برخی از شهرها تیم های خوبی جمع می کنند و رقابت تنگاتنگی دارند. در بین نمایشگاه های خودرو کشور، مشهد و اصفهان در غیاب تهرانی ها توانسته بودند اغلب اوقات قهرمانی را بین خود تقسیم کنند و لقب بهترین و بزرگترین نمایشگاههای خودرو کشور را به خود اختصاص دهند. گاهی هم نمایشگاه شیراز رمز و راز جذب بیشتر شرکتها و مخاطبان را یاد می گرفت و گاهی هم تبریز، لبریز از بازدیدکنندگان می شد.
کرمان هم به لطف ۲ خودروساز بزرگ خصوصی خود، در برخی از سالها سر و صدایی در حوزه نمایشگاهی به راه می انداخت و خود را در بین خوب ها مطرح می کرد.
نمایشگاههای کوچکتری هم در اراک، یزد، ارومیه، مازندران و … برگزار می شود که البته بیشتر برای بقا در لیگ تلاش دارند و هرگز نتوانستند نام خود را در بین مدعیان مطرح کنند.
حالا تهران بعد از سالها در حال یارگیری است تا با یک تیم قوی خود را برای پس گیری عنوان قهرمانی راهی میدان کند.
به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران تا کنون خودروسازان و واردکنندگان زیادی خود را به ترکیب نمایشگاه امسال رساندند و برخی از ستاره ها هم همچنان در حال بررسی شرایط برای حضور هستند.
گفتنی است خبرها حکایت از حضور نمایندگان فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی، هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی، راهنمایی رانندگی و… دارد.
لازم به ذکر است نمایشگاه خودرو تهران به دلیل موقعیت جغرافیای و سیاسی، حضور اغلب خودروسازان و واردکنندگان خودرو و بیشترین جمعیت شهری کشور می تواند از اهمیت بالای برخوردار باشد.
حال باید دید تجهیز استادیوم جدید و بزرگ تهرانی ها(مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب) در کنار حضور شرکتهای خودرویی چه رتبه ای را برای تهرانی ها در لیگ پرطرفدار نمایشگاه های خودرو کشور رقم خواهد زد.
منبع: خبرگزاری میزان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی