شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو ( ایساکو ) در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور حضور یافت. این شرکت در نمایشگاه جنبی همایش صنعت خودرو، جدیدترین خدمت خود را با عنوان “اتوکلیک” در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این طرح که برای ارائه سرویس فوری در محل به مشتریان طراحی شده است از طریق سامانه […]
این شرکت در نمایشگاه جنبی همایش صنعت خودرو، جدیدترین خدمت خود را با عنوان “اتوکلیک” در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این طرح که برای ارائه سرویس فوری در محل به مشتریان طراحی شده است از طریق سامانه همراه ایساکو در اختیار دارندگان محصولات ایرانخودرو قرار میگیرد.
مدیر عامل ایساکو در همایش صنعت خودرو با موضوع نقش خدمات متنوع و مبتکرانه در ارتقا برند سخنان خود را آغاز کرد.
به گفته حسینی: ۲۳درصد از وفاداری مشتریان یک مجموعه، به نحوه ارائه خدمات پس از فروش آن مربوط است.
مدیر عامل ایساکو در ادامه گفت: اگر بخواهیم سهم وفاداری مشتری را افزایش دهیم باید از چارچوبهای کلیشهای خارج شده و متناسب با نیاز، سلیقه و خواست مشتری که روز به روز متنوعتر میشود حرکت کنیم.
در حال حاضر امکان درخواست سرویس فوری در محل به امکانات سامانه همراه ایساکو (موبایل اپلیکیشن) افزوده شده است. به این صورت که با توجه به نوع درخواست مشتری؛ تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد و مایع شیشهشور و … محل دقیق درخواست کننده روی نقشه سامانه مشخص شده و زمان مورد نظر در یکی از شیفتهای کاری روی سامانه ثبت میشود.
سرویس خدمت در محل در حال حاضر بهصورت محدود در شهرکهای مسکونی اجرایی شده و به زودی در تمام مناطق تهران و پس از آن، سایر استانها در دسترس خواهد بود.
همچنین در غرفه ایساکو بازدیدکنندگان به صورت مجازی با فرآیند ارائه خدمات از پذیرش تا ترخیص خودرو در نمایندگیها آشنا شدند و این بخش با استقبال عموم مواجه شد.
در این سیستم، مشتریان میتوانند با استفاده از دوربین واقعیت مجازی به صورت سه بعدی در فضای یک نمایندگی قرار بگیرند و روند انجام خدمات را رصد کنند.
دیدگاه خود را بنویسید