پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حسینی-مدیرعامل ایساکو

خدمات نوین ایساکو برای مشتریان اجرایی شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ( ایساکو ) در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور حضور یافت. این شرکت در نمایشگاه جنبی همایش صنعت خودرو، جدیدترین خدمت خود را با عنوان “اتوکلیک” در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این طرح که برای ارائه سرویس فوری در محل به مشتریان طراحی شده است از طریق سامانه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ( ایساکو ) در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور حضور یافت.

این شرکت در نمایشگاه جنبی همایش صنعت خودرو، جدیدترین خدمت خود را با عنوان “اتوکلیک” در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این طرح که برای ارائه سرویس فوری در محل به مشتریان طراحی شده است از طریق سامانه همراه ایساکو در اختیار دارندگان محصولات ایران‌خودرو قرار می‌گیرد.

مدیر عامل ایساکو در همایش صنعت خودرو با موضوع نقش خدمات متنوع و مبتکرانه در ارتقا برند سخنان خود را آغاز کرد.

به گفته حسینی: ۲۳درصد از وفاداری مشتریان یک مجموعه، به نحوه ارائه خدمات پس از فروش آن مربوط است.

مدیر عامل ایساکو در ادامه گفت: اگر بخواهیم سهم وفاداری مشتری را افزایش دهیم باید از چارچوب‌های کلیشه‌ای خارج شده و متناسب با نیاز، سلیقه و خواست مشتری که روز به روز متنوع‌تر می‌شود حرکت کنیم.

حضور ایساکو در همایش صنعت خودرو

در حاشیه همایش صنعت خودرو کشور؛
خدمات نوین ایساکو، همچون “اتوکلیک” برای مشتریان اجرایی شد.

در حال حاضر امکان درخواست سرویس فوری در محل به امکانات سامانه همراه ایساکو (موبایل اپلیکیشن) افزوده شده است. به این صورت که با توجه به نوع درخواست مشتری‌؛ تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد و مایع شیشه‌شور و … محل دقیق درخواست کننده روی نقشه سامانه مشخص شده و زمان مورد نظر در یکی از شیفت‌های کاری روی سامانه ثبت می‌شود.

سرویس خدمت در محل در حال حاضر به‌صورت محدود در شهرک‌های مسکونی اجرایی شده و به زودی در تمام مناطق تهران و پس از آن، سایر استان‌ها در دسترس خواهد بود.

همچنین در غرفه ایساکو بازدیدکنندگان به صورت مجازی با فرآیند ارائه خدمات از پذیرش تا ترخیص خودرو در نمایندگی‌ها آشنا شدند و این بخش با استقبال عموم مواجه شد.

در این سیستم، مشتریان می‌توانند با استفاده از دوربین واقعیت مجازی به صورت سه بعدی در فضای یک نمایندگی قرار بگیرند و روند انجام خدمات را رصد کنند.

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ( ایساکو )

عرضه جدیدترین نسخه پژو 2008 قبل از نوروز

موتور ایتالیایی برای محصولات ایران خودرو

ارایه زمینه های همکاری ایران خودرو و شرکای خارجی

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

دست پر سایپا در نمایشگاه خودرو بغداد

گواهینامه EAC برای ۶ محصول ایران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی