پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران (7)

غرفه ایرتویا ، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران

غرفه ایرتویا ، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، با بالاترین تنوع محصول (5 خودرو جدید) توانست عنوان پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران را به خود اختصاص دهد. تویوتا C-HR گل سرسبد غرفه ایرتویا: غرفه ایرتویا بیش‌ترین حجم خودروهای جدید را به نمایشگاه خودرو تهران آورد و حسابی هیاهو به پا کرد. بدون شک تویوتا CH.R […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

غرفه ایرتویا ، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، با بالاترین تنوع محصول (5 خودرو جدید) توانست عنوان پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران را به خود اختصاص دهد.

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران (11)

تویوتا C-HR گل سرسبد غرفه ایرتویا:

غرفه ایرتویا بیش‌ترین حجم خودروهای جدید را به نمایشگاه خودرو تهران آورد و حسابی هیاهو به پا کرد. بدون شک تویوتا CH.R گل سرسبد غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران بود. تنها 2 ماه از رونمایی این خودرو در جهان می گذرد و این فاصله کوتاه ببا رونمایی آن در ایران باعث شد تا بازدیدکنندگان حسابی سورپرایز شوند. این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد و با نیسان جوک رقابت خواهد کرد. CH.R از پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو با توان ۱۱۵ اسب بخار بهره می‌برد. همچنن در کاتالوگ این خودرو مشخصات نسخه هیبریدی با مجموع توان ۱۲۲ اسب بخار نیز درج شده که احتمال عرضه این نسخه را در ایران تقویت می‌کند.

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران (6)

تویوتا C-HR

تویوتا آئوریس همه پسند:

تویوتا آئوریس یکی دیگر از محصولات جدید تویوتا در غرفه ایرتویا بود. این خودرو نسخه هاچ بک تویوتا کرولا به شمار می رود که در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. نمونه به نمایش درامده در نمایشگاه خودرو تهران، جدیدترین فیس لیفت این خودرو بود که یک سال پیش در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درامد. از میان پیشرانه‌های متنوع، آئوریس قرار است با پیشرانه ۱.۶ لیتری با توان ۱۳۲ اسب بخار در بازار ایران عرضه شود.

لکسوس RX جدید مژده ای به طرفداران لکسوس در ایران:

امکان ندارد کسی علاقه مند به خودرو باشد و در نمایشگاه خودرو تهران از محصولات جدید لکسوس به سادگی بگذرد. ایرتویا سه لکسوس جدید از جمله GS200t  جدید از نوع F اسپرت، RX200t جدید و IS300h را به نمایش گذاشته بود. هیچ یک از این خودروها پیش از این در هیچکدام از شوروم های این شرکت و خیابان ها دیده نشده بودند و برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش درامدند. با وضع محدودیت‌های گمرکی، پای RX به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات لکسوس از ایران بریده شد. اما حالا احتمال حضور این نسخه با پیشرانه ۲ لیتری توربو با توان ۲۳۸ اسب بخار در ایران تقویت شده است. بازدیدکنندگان نمایشگاه بیش از 20 بار سیستم صوتی لکسوس RX جدید را مورد بررسی قرار دادند. و می توان گفت هیچ خودروی لوکسی در کلاس RX در نمایشگاه یافت نمی شد که بازدیدکنندگان بتوانند به این راحتی داخل آن قرار بگیرند و از نزدیک لمسش کنند.

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران (2)

لکسوس RX200t

لکسوس GS با لباسی خشن:

GS200 فیس لیفت هم هوش از سر هر علاقه مند به خودرویی می‌برد. این سدان لوکس نیز با چهره‌ای متفاوت نسبت به قبل و با پیشرانه ۲ لیتری توربو با توان ۲۴۱ اسب بخار در ایران عرضه خواهد شد. نکته جالب در خصوص این محصول جدید لکسوس، بهره بردن از گیرباکس ۸ سرعته اتوماتیک است.

لکسوس IS هم که خودرویی نام آشنا در ایران است. اما نکته خاص نمونه عرضه شده در نمایشگاه، پیشرانه هیبریدی آن بود که از یک موتور ۲.۵ لیتری بنزینی و یک موتور ۶۵۰ ولتی برقی تشکیل شده بود و از این نظر با IS های معمولی تفاوت داشت.

استقبال حرفه ای ایرتویا از بازدیدکنندگان:

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران چیدمانی استاندارد داشت که باعث می شد دسترسی به خودروها و بازدید از آن ها آسان باشد. گاید لاین و طراحی این غرفه نیز کاملا مطابق با استانداردهای جهانی تویوتا انجام شده بود و بازدیدکنندگان این غرفه، برای چند لحظه خود را در فضای اصیل ژاپنی تصور می کردند. پربازدیدترین غرفه نمایشگاه بودن نیاز به تعداد قابل توجهی پرسنل جهت پاسخگویی به بازدیدکننده ها دارد. جالب است بدانید 30 نفر از پرسنل ایرتویا در این نمایشگاه به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دادند و آن ها را راهنمایی می کردند.

غرفه ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران (11)

 

شرایط فروش ویژه در جشنواره نوروزی ایرتویا

غرفه ایرتویا ، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران

استقبال بي نظير از غرفه DS Automobiles در نمایشگاه تهران

تست همگانی محصولات آرین موتور در نمایشگاه خودرو

بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت در نمایشگاه خودرو تهران

رونمائی از سیتروئن C4 در نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

تویوتا auris و تویوتا C-Hr دو تازه وارد در غرفه ایرتویا

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی