پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید پژو 2008

تولید اولین دستگاه پژو 2008 در ایران خودرو

پس از مدتها حدس و گمان در مورد اینکه نسخه تولیدی پژو 2008 در ایران‌خودرو نمونه قدیمی یا فیس‌لیفت آن است بالاخره اولین دستگاه از این خودرو از خط تولید خارج شده و مشخص شد نسخه جدید پژو 2008 شرکت ایکاپ همان نمونه نمایش داده شده در نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌باشد. ایران خودرو که در قرارداد خود […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

پس از مدتها حدس و گمان در مورد اینکه نسخه تولیدی پژو 2008 در ایران‌خودرو نمونه قدیمی یا فیس‌لیفت آن است بالاخره اولین دستگاه از این خودرو از خط تولید خارج شده و مشخص شد نسخه جدید پژو 2008 شرکت ایکاپ همان نمونه نمایش داده شده در نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌باشد.

ایران خودرو که در قرارداد خود با شرکت پژو فرانسه برنامه مونتاژ و واردات پژوهای جدید در ایران را بر عهده دارد، به صورت قطعی مشخص شد که تولید رسمی پژو 2008 جدید را از صبح امروز آغاز نموده است.

این خودرو با موتور توربو 163 اسب بخاری 1.6 لیتری عرضه می‌شود و طبق گفته مدیران شرکت ایران خودرو در حدود 90 میلیون تومان قیمت این خودرو خواهد بود.

پژو 2008 نیوفیس از یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با فناوری QUICK SHIFT بهره می‌برد.

پژو 2008 فیس لیفت در فاز اول با تیراژ تولید حدودی سه هزار دستگاه به بازار عرضه می شود و ثبت نام آن از اوایل اردیبهشت 96 آغاز می شود. همچنین تحویل این خودرو برای اواخر بهار سال 96 پیش بینی شده است. پژو 2008 فیس لیفت تولید داخل، به موتور 1.6 لیتری توربو 163 اسب بخار و گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز است.

مانیتور، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، تودوزی پارچه، 6 کیسه هوا، کروزکنترل و محدود کننده سرعت، شیشه ها و آینه های برقی و… از جمله آپشن‌های اصلی پژو 2008 نیوفیس است.

عرضه جدیدترین نسخه پژو 2008 قبل از نوروز

خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه‌اندازي می شود

پژو 2008 بهمن ماه در اروپا، اسفند ماه در ایران

پژو 3008 سال آینده به ایران می آید

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت در نمایشگاه خودرو تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی