پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای پرداخت خسارت سیار

فعالیت خودروهای پرداخت خسارت سیار در ایام نوروز

به گفته مدیرعامل بیمه ایران, در دوره تعطیلات نوروز خودروهای پرداخت خسارات سیار بیمه ایران به شهرهای مسافرپذیر اعزام می شوند. به نقل از واحدمرکزی خبر ، محسن پورکیانی  گفت: قرار است خودروهای پرداخت خسارت سیار در مبادی ورودی و خروجی شهرهای مسافرپذیر و به ویژه در کنار محل استقرار پلیس راه حضور یابند تا […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

به گفته مدیرعامل بیمه ایران, در دوره تعطیلات نوروز خودروهای پرداخت خسارات سیار بیمه ایران به شهرهای مسافرپذیر اعزام می شوند.

به نقل از واحدمرکزی خبر ، محسن پورکیانی  گفت: قرار است خودروهای پرداخت خسارت سیار در مبادی ورودی و خروجی شهرهای مسافرپذیر و به ویژه در کنار محل استقرار پلیس راه حضور یابند تا در صورت سانحه دیدن خودروهای عبوری؛در محل حادثه ؛ مشکلات مردم را رسیدگی و خسارت پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه بیمه ایران برای روزهای منتهی به پایان سال نیز بیمه نامه ویژه حوادث و آتش سوزی منزل در نظر گرفته است ، گفت: کسانی که قبل از 23 اسفند امسال با پرداخت 2500 تومان این بیمه نامه را بخرند در برابر حوادث 4 شنبه سوری و آتش سوزی منزل تا سقف 10 میلیون تومان بیمه خواهند شد.

پورکیانی با بیان اینکه بعد از حادثه پلاسکو شعبه فردوسی بیمه ایران مامور رسیدگی به حادثه دیدگان شد ، گفت : در حال حاضر به جز دو مورد ؛ خسارت همه کسانی که نزد بیمه ایران دارای بیمه آتش سوزی بودند ، پرداخت شد.

وی افزود: این دو مورد نیز نیاز به کار کارشناسی و اعلام نظر کارشناسان بیمه دارد و سعی خواهیم کرد در اسرع وقت پرداخت شود.

پورکیانی با تقدیر از صدا و سیما بخاطر پوشش خبری مناسب حادثه پلاسکو گفت: بعد از این حادثه استقبال مردم از خرید بیمه های آتش سوزی زیاد شد و همه بیمه ها توانستند در این زمینه بیمه نامه های بیشتری را به فروش برسانند.

بیمه موتورسیکلت ها ، 200 هزار تومان

مدیرعامل بیمه ایران : بیمه شخص ثالث موتورسیکلتها به حدود 200 هزار تومان کاهش یافته است.

محسن پورکیانی ، با اشاره به بخشنامه بیمه مرکزی مبنی بر بخشش جریمه موتورسیکلت سوارانی که بیمه شخص ثالث ندارند ، گفت : با این بخشنامه مبلغ خرید بیمه برای موتورسواران به حدود 200 هزار تومان کاهش یافت در حالی که پیش از این باید دو برابر آن را برای خرید بیمه پرداخت می کردند.
پورکیانی افزود: به همه موتورسیکلت سواران توصیه می کنم از این فرصت بسیار مناسب استفاده و وسیله نقلیه خود را بیمه کنند.
800 زندانی بیمه توسعه آزاد شدند

مدیرعامل بیمه ایران که شرکتش بعد از مشکلات بیمه توسعه مسئول رسیدگی به امور بیمه گذاران توسعه شد، اعلام کرد: تاکنون حدود 800 نفر زندانی که بخاطر مشکل بیمه توسعه به زندان افتاده بودند با تلاشهای بیمه ایران آزاد شدند.

محسن پورکیانی افزود: تاکنون حدود 650 میلیارد تومان به زیان دیدگان بیمه توسعه پرداخت شده است.

وی افزود: زندانی از بیمه توسعه وجود ندارد که پرونده اش به دست ما رسیده باشد و تاکنون در زندان مانده باشد.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه کار رسیدگی به بیمه های شخص ثالث بیمه توسعه در بیمه ایران در شرف اتمام است افزود: ما هم اکنون در حال رسیدگی به بیمه های عمر و پس انداز این بیمه و بازخرید بیمه گذاران هستیم تا مشکلات مردم زودتر حل شود.

با قانون جدید بیمه، مقصران حوادث رانندگی به زندان نمی روند

طرح بیمه شخص ثالث برای موتورسواران

سقف پرداخت خسارت در تصادف با خودروهای گران قیمت چقدر است؟

شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی