پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو دیزل

حضور ایران خودرو در بازار کردستان عراق

با اخذ استانداردها و مجوز مورد نیاز برای ورود محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به بازار کردستان عراق، صادرات ایران خودرو به این کشور آغاز می شود. با توسعه محصولات ایران خودرو و دریافت مجوز ورود به کردستان عراق، بازار این کشور به روی محصولات ایران خودرو گشوده می شود. برمبنای این گزارش، در هفته […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

با اخذ استانداردها و مجوز مورد نیاز برای ورود محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به بازار کردستان عراق، صادرات ایران خودرو به این کشور آغاز می شود.

با توسعه محصولات ایران خودرو و دریافت مجوز ورود به کردستان عراق، بازار این کشور به روی محصولات ایران خودرو گشوده می شود.

برمبنای این گزارش، در هفته های اخیر تعدادی از محصولات ایران خودرو به بازار کردستان عراق معرفی شده و با سنجش سلیقه و ذائقه مشتریان، محصولات اتوماتیک ایران خودرو روانه این بازار خواهد شد که در فاز اول صادرات ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه خودرو هدفگذاری شده است.

انتظار می رود با توسعه سبد محصولات اتوماتیک ایران خودرو، سهم قابل توجهی از بازار کردستان عراق در اختیار محصولات این شرکت قرار گیرد.

گفتنی است،‌ ایران خودرو با دارا بودن شبکه تثبیت شده فروش و خدمات پس از فروش در شهرهای سلیمانیه و اربیل آمادگی توسعه بازار خود در این کشور و رقابت با محصولات موجود در آن را دارد.

ایران‌خودرو پل ورود صنعت خودرو به بازارهای جهانی

سمند هم به اسکندریه رفت

تولید سمند در سمنان

گواهینامه EAC برای ۶ محصول ایران خودرو

دست پر سایپا در نمایشگاه خودرو بغداد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی